Nem biztos, hogy tényleg jó ötlet minden évben megjelentetni egy-egy Call of Duty címet. Egyrészt a játékosokat megcsapja a bőség zavara, másrészt ilyenkor a fejlesztői csapatok egyből elhanyagolják a régebbi kiadásokat. Az sem lep már meg senkit, hogy minden egyes új játékért komoly pénzeket kell otthagynunk a kasszánál.
Ezért nem is tudjuk hibáztatni teljes mértékben a Call of Duty közösséget, amikor úgy érzik, hogy a kiadót csak a pénz érdekli, ezért önti futószalagon a játékokat.
A thegamer.com jóvoltából azonban az egyik (volt) fejlesztő szemszögéből is megvizsgálhattuk a folyamatot!
Glen Schofield, a Sledgehammer korábbi munkatársa kifejtette, hogy nem volt egyszerű dolguk egy-egy Call of Duty cím fejlesztése során:
Ő is megemlítette, hogy az évenként kiadott Call of Duty címek miatt könnyen úgy tűnhet, hogy nincs ilyen kemény munka a játék mögött. A fenti példa azonban rámutat, hogy érdemes kicsit a dolgok mögé nézni a közösségnek is, hiszen a fejlesztők élete sem csak játék és mese.
Bódi Dániel 2024.04.07. - Bár a Steam közel sem olyan nagyvonalú, mint mondjuk az Epic…
RP 2023.10.05. - Ha megnézzük a jelenlegi videokártya-piacot, akkor könnyű elfelejteni, hogy bizony nem csak…
Gábor János 2024.04.07. - Az App Store szabályainak módosítása, amit az Apple Insider szúrt ki,…
Gábor János 2024.04.07. - A Microsoft a jelek szerint azt tervezi, hogy a hagyományos nyári…
Bódi Dániel 2023.10.04. - Tyúú, hogy mekkora katasztrófa volt a Batman és Robin! Te jóságos…
Gábor János 2024.04.07. - Nem elég nagy a csinnadratta a franchise új Ubisoft játéka körül,…