Hatodik évébe lépett a Rainbow Six: Siege, ám egészen márciusig kellett várnunk egy olyan funkcióra, ami több szempontból is megkönnyítheti a játékosok életét. Ez nem más, mint a Y6S1 keretein belül megérkezett béta Replay opció. Bár még mindig több hibával is rendelkezik, illetve a funkcionalitásában is kicsit korlátozott, azért jó szolgálatot tehet a mindennapok során. Ha nem sikerült összeismerkednek még a funkcióval, akkor az alábbi bejegyzésben a legtöbb kérdésedre választ találsz majd. Kezdjünk is neki!
A Watch in-game fülön megtalálod az elmúlt meccseid visszajátszását. Jelenleg ebből 12 darabot tárol el LOKÁLISAN a játék, így az izgalmas pillanatok lementésével vagy az adott mérkőzés kielemzésével nem érdemes sokat várnod. Papíron csak a saját visszajátszásaidat nézheted meg, de a későbbiekben könnyedén visszanézhetsz akár majd profi meccseket is.
A kompatibilitás miatt a legtöbb játékhoz hasonlóan itt is törlésre kerülnek a replayek egy-egy update után. Ezt is érdemes figyelembe venned.
A replaybe kerülésed után máris a kezedbe adja a játék az irányítást, nincs a CS:GO-ban már megismert auto-camera rendszer. Rengeteg billentyűparancs tartozik a visszajátszásokhoz, néhányat soha nem fogsz használni, de vannak „kötelező” parancsok is. Nézzük is ezeket és a hozzájuk tartozó billentyűket.
Jelenleg itt sajnos rengeteg korlátozásba ütközünk. A megosztásra, ha konkrét replay formára értjük, akkor az egyetlen megoldás a fájl manuális kihalászása, majd elküldése ismerőseinknek. Ehhez meg kell keresnünk a játék mappáját, ahova telepítettük, itt pedig a „MatchReplay” mappa lesz a barátunk.
Ezen kívül természetesen az izgalmas pillanatokat felvehetjük NVIDIA ShadowPlay, OBS vagy bármilyen nekünk tetsző videórögzítő alkalmazással.
Hatalmas potenciál lehet a Replay rendszerben, reméljük a fejlesztők nem hanyagolják el a funkciót. A legjobb megoldás talán a CS:GO-ban már többé-kevésbé bizonyított Overwatch rendszer áthozatala lehetne. Bizonyos rang és in-game óraszám felett a játékosok egy külön menüpontban véletlenszerű replay fájlokat nézve eldönthetnék, hogy az adott játékos csalt-e vagy csak volt egy igazán jó meccse. A fejlesztők esetleg megfűszerezhetnék némi jutalomrendszerrel is a dolgot, így ösztönözve a játékosokat minél több Replay kielemzésére.
Bódi Dániel 2024.04.04. - Mióta a Disney a mindenható ura a Star Wars fantáziavilágának, nagyjából…
Bódi Dániel 2024.04.04. - A GTA-játékokat részben az teszi oly nagyszerűvé, hogy a megjelenésük után…
2024.04.04. – Éppen a napokban debütált a Modern Warfare III és Warzone legutóbbi szezonja, ám…
2024.04.04. – Az AMD Zen 5 processzorairól egyre több friss információ érkezett március utolsó napjaiban.…
2024.04.04. – Március 31-én ért véget a Counter-Strike 2 első, hivatalos eseménye, a Major. Koppenhága adott otthont…
2024.04.04. – Az elmúlt időszakban több információ is érkezett az Apple iPhone 16 és 16 Pro telefonjaival…