Pontosan egy hónapja jelentették be a Rainbow Six: Siege fejlesztői, hogy a játék egy új funkcióval bővül. Az Nvidia Reflex bekapcsolásával a kártyánk és processzorunk sokkal jobban együtt képes működni, a cél pedig nem más mint a rendszer válaszidejének/késleltetésének csökkentése. Ez egy kompetitív, FPS játéknál nem elhanyagolható, így ideje volt, hogy végre az R6 is támogatást kapjon.
Az elmúlt időszakban azonban rengeteg hibába beleszaladtak a játékosok. A papíron támogatott videókártyák nagy része valamiért mégsem engedte bekapcsolni az opciót. Illetve sajnos többeknél is fps akadások és fagyogatások jelentkeztek játék közben.
A játékosok természetesen egyből a Ubisoftot kezdték hibáztatni, pedig ezúttal a zöld óriás volt a ludas. A csütörtök este megérkezett 466.27-es driver leírásában maga a cég ismerte ezt el, a „javított hibák” résznél. Ideje ismét adni egy esélyt a funkciónak, talán most már kevesebb hibába szaladhatunk bele.
Gábor János 2024.04.04. - Annak ellenére is belevág a Warner Bros. egy ötödik Mátrix film…
2024.04.04. - Most már hivatalos: A PlayStation Portal, amit a Sony eredetileg a PlayStation 5-höz…
Gábor János 2024.04.04. - A japán rendőrség a jelentések szerint letartóztatott egy személyt, akit azzal…
Bódi Dániel 2024.04.03. - Az elmúlt évek egyik legérdekesebb kooperatív sci-fi játéka, a Jump Ship…
Bódi Dániel 2024.04.03. - Nem egy párhuzamos dimenzióban, hanem a mi valóságunkban "nyertek meg" egy…
2024.04.03. – Április harmadikán hivatalosan is elstartolt a Warzone és a Modern Warfare III harmadik,…