Nem mondhatnánk, hogy a Ubisoft nem venné komolyan a csalók kérdését a játékaiban. A Rainbow Six: Siege esetén kliensoldalon a BattlEye látja el ezen feladatokat. Természetesen a fejlesztők szorosan együttműködnek, így az anti-cheat megoldás folyamatosan fejlődik és szűri a csalókat.
Megkerülhetetlen védelem bizony nincs, így természetesen azért így is belefuthatunk egy-egy csalóba a meccseink során. A Ubisoft is tisztában van ezzel, nem véletlenül vásárolták meg GameBlocks névre hallgató fejlesztőcsapatot.
A GameBlocks kimondottan szerveroldali védelemre specializálódott, így egy plusz rétegként épülhet majd be például a Rainbow Six: Siege játékba. Így a csalók hiába kerülik ki a kliensoldali BattlEye-t, ha közben a szerveren futó GameBlocks fejlesztés majd így is kiszúrja őket.
Természetesen a hatékonyság majd az „éles” bevetés után derül majd ki, de kíváncsian várjuk az integrációt.
Gábor János 2024.04.09. - A Superman első feltűnéséről szóló füzetecske nemrég minden eddigi rekordot megdöntött,…
2024.04.09. - Korábban nagyon sokat beszéltünk arról, hogy mennyire tesz jót a játékiparnak, az eladásoknak…
2024.04.09. - Az elmúlt hónapok során kiveséztük a fejhallgatókat és a billentyűzeteket is. Időszerű volt,…
2024.04.09. - Amikor open world játékról és bűnözői életről beszélünk, felteszem sokaknak egyből a Grand…
2024.04.09. - Úgy tűnik, hogy olyan probléma ütötte fel a fejét, amit érdemes tudni azoknak,…
Bódi Dániel 2024.04.09. - Valamire nagyon készülnek a franciák! Talán, lehet és előfordulhat, hogy a…