Amikor először játszottam a Fortnite-tal, még szó sem volt speciális Outfitekről. A játékosok azzal a karakterrel játszottak, amit a gép dobott és nem volt kérdés, hogy a Victory Royale a cél. Persze akkoriban még olyan fegyverek és eszközök segítették az előrehaladást, mint a Zapatron, vagy éppen a füstgránát.
Aztán az Epic Games elkezdte bevezetni a Battle Pass rendszert a különböző szezonokhoz. A második szezon vége, harmadik szezon eleje környékén robbanásszerűen megnőtt a Fortnite játékosok száma, s ennek hatására új időszak indult a videojátékok történetében. A Fortnite átvette az irányítást a Battle Royale kategória fölött. Majd most, több mint három évvel később, már-már közösségi térként tekinthetünk rá.
Az igazi kasszasikert mégsem a játékosszám – elvégre Free-to-Play játékról beszélünk -, hanem a kozmetikai tartalmak értékesítése hozta el a kiadónak.
Az Epic ráérzett, hogy mivel lehet igazán költekezésre késztetni a játékosokat. A mikrotranzakciókként a játékba helyezett speciális Outfitek és kiegészítők elvarázsolták a közösséget, mindenki ki akart tűnni a tömegből. A játék harmadik szezonjának Battle Pass csomagja például már 100 Tier tartalmat ajánlott, ez volt az első szezon, ami ezzel a számmal operált. Azóta már csak formálisan állja meg a helyét a 100 játékelem, ugyanis temérdek kiegészítő és bónusz tartozik még hozzá.
A különböző kozmetikai tartalmak utáni vágy bizonyos felhasználóknál hajmeresztő magasságokba emelkedett. Az Ebayen több olyan account is megjelent, ami csak azért került akár több ezer dollárba, mert olyan skineket tartalmazott a gyűjteményében, amit már rég nem lehetett megszerezni. Ilyen tartalom volt hosszú ideig a Skull Trooper, a Ghoul Trooper, Black Knight, vagy éppen Red Knight.
Az emberek képesek voltak őrületesen sok pénzt beleölni abba, hogy igazi gyűjtőknek tűnjenek, és olyan Outfitekben lavírozhassanak, amik a játékosok 99%-nak nincs meg. Külön feketepiac épült erre, amit az Epic Games azzal igyekezett megakasztani, hogy a szóban forgó Outfiteket ismét visszapörgették az Item Shopba. Összességében sikerült, amit terveztek, egyedül Black Knight maradt felbecsülhetetlen értékű, őt ugyanis egyedül a Season 2 Battle Pass-ből lehetett megszerezni.
S míg folyamatosan az Outfitek körül forog minden, bizony érdemes néha a kiegészítőkre is gondolni. A Back Blingek mellett a Harvesting Toolok a legfelkapottabb kozmetikai eszközei a játéknak. Ez még egy olyan játékelem, amire néha-néha szánnak pár V-Buckot a felhasználók. Nekünk is vannak kedvenceink, össze is szedtünk öt olyan tartalmat, amire korábban azonnal lecsaptunk. Íme a Leet Pickaxe toplistája:
Harley Hitter #5
Phantasmic Pulse #4
Leviathan Axe #3
Skull Sickle #2
Reaper #1
2024.04.02. – Hosszú évekig a 60 Hz-es LCD monitorok uralták a piacot. Ez azt jelenti,…
2024.04.02. – Az Intel processzorokban hosszú évek óta találkozhatunk grafikus magokkal, ám ezek kifejezetten gyenge egységek…
2024.04.02. – A Call of Duty: Warzone és Modern Warfare II fejlesztői még a 2023-as…
2024.04.02. - Amikor előkerül az örökzöld téma, hogy PC-t, vagy konzolt vegyen az ember, előbbi…
Gábor János 2024.04.02. - A Microsoft tesztel egy új, mesterséges intelligenciával működő chatbotot, ami a…
2024.04.02. –A Warzone Season 3 napokon belül elstartol. Ha minden gördülékenyen lezajlik, akkor már április 3-án,…