A Valorant játékosbázisa a kezdeti kiadás óta többször is panaszt emelt a fegyverek nagy futási pontossága miatt, valószínűleg hamarosan nerf következik.

Úgy tűnik sok a panasz a VALORANT háza táján: nemrégiben volt szó a célkeresztek miatti bántalmazásról, most pedig nerfet követelnek a játékosok a túlzott pontosság miatt.  A fegyverek használata a sprintelés alatt általában kezdő lépésnek van titulálva, hiszen minden FPS játékban jelentősen csökkenti a fegyver pontosságát, szemben az álló helyzetben történő lövöldözéssel.

Úgy tűnik azonban, hogy ez nem áll fenn a Riot játéka esetében, mivel a játékosok ismételten panaszokat vetnek fel a cím „Run and Gun” mechanikájára és arra, hogy a játékosok hogyan tudnak következetes fejlövéseket leadni még sprintelés közben is.

Amikor a VALORANT pro Nicholas “nitr0” Cannella egy tweetjében kifejezte aggodalmát a Valorant futási pontossága miatt, úgy tűnt, egy játéktervező azonnal tudomásul vette a dolgot.

 

A nitr0 tweetjére adott válaszában

Max Grossman, a játék fejlesztője arról biztosította a játékosokat, hogy a futás pontossága várhatóan nerfre kerül a közeljövőben.

Ugyanakkor azt is elmondta, hogy a javításokat a közelgő nagyobb frissítés során még nem hajtják végre.

„A karácsony szellemében értesítelek, már dolgozunk rajta” – mondta Grossman. „Sajnos nem ez lesz a következő javítás, de a tervező csapat számára fontos lépés. ”

 

Ez minden bizonnyal jó hír a VALORANT játékosbázis számára, mivel a mozgás pontosságával kapcsolatos panaszaikat végül maga a játéktervező is megerősítette és kezelte.

Szerintetek is baj van a futás közbeni lövések pontosságával?

×