A PUBG játékosszáma régóta zuhanórepülésben van, ahogy a játék iránti globális érdeklődés is erősen lejtőre került. A streameket egyre kevesebben nézik, folyamatosan szűnnek meg a legnagyobb esport csapatok. Verseny is alig van, és az egész évre eloszló nyereményalapok is inkább csökkenő tendenciát mutatnak.
Temetni viszont túlzás lenne a PUBG-t, hiszen mobilos változata folyamatosan rekordokat döntöget, az érdeklődés tehát még mindig megvan a klasszikus Battle Royale játék felé. De mit lehet tenni, ha maga a koncepció tetszik az embereknek, de maga a játék már nem annyira. Úgy tűnik a PUBG Corp. megtalálta a választ, és stratégiát váltott.
Becélozták a szórakoztatóipart, és stratégiai együttműködést kötöttek egy filmgyártással foglalkozó céggel.
A Hidden Sequence-be tolt befektetés célja egyértelműen a PUBG Corp. érdekeltségébe tartozó címek további népszerűsítése. Az első beszámolók szerint színdarabok és filmek formájában. Természetesen a PUBG, mint legerősebb név az első helyen szerepel a cég kívánságlistáján, hamarosan jöhet tehát a PUBG film és a PUBG színdarab is!
Kezeket fel, de csak őszintén! Ti vennétek jegyet ezekre az előadásokra?
2024.04.03. – A Valve 2013 augusztusában élesítette a CS:GO Arms Deal nevet viselő frissítését. Talán akkor még…
2024.04.03. – Manapság, ha a PCIe csatlakozó kerül szóba, akkor leginkább két szabvánnyal találkozhatnak a…
2024.04.03. – A Warzone játékosok közel két hónapja élvezhették már a Modern Warfare III és…
Bódi Dániel 2024.04.03. - Jó drága lett "Európában" (Egyesült Királyságban) a tavaly szeptemberben bejelentett, és…
Gábor János 2024.04.03. - Az Apple hamarosan megjelentet egy várva várt, zaklatás elleni frissítést az…
2024.04.03. - Az emberek szeretik az újdonságokat, legalábbis a fogyasztói társadalom eköré a "tény" köré…