Tisztázta a Riot a VALORANT rangrendszerének működését
Sok FPS játékos esik abba a hibába, hogy többre tart egy pofás KDA arányt a győzelemnél. A VALORANT esetében ez nem szerencsés, azt is elmondjuk, hogy miért.
Sok FPS játékos esik abba a hibába, hogy többre tart egy pofás KDA arányt a győzelemnél. A VALORANT esetében ez nem szerencsés, azt is elmondjuk, hogy miért.
Sok FPS játékos esik abba a hibába, hogy többre tart egy pofás KDA arányt a győzelemnél. A VALORANT esetében ez nem szerencsés, azt is elmondjuk, hogy miért.
A VALORANT rangalapú módja április végén került be a játékba, a pontos működése azonban rejtve maradt a játékosok előtt. Bár a Riot többször elmondta, hogy az egyén teljesítménye is számít, az élő példák ezt kevésbé támasztják alá.
A játék kompetitív részének fejlesztéséért felelős csapat vezetője, Ian Fielding próbálta egy kicsit kitisztítani a fejeket a rangrendszer működésével kapcsolatban.
Sok játékos panaszkodik, hogy bár jó a KDA-ja, a rangja nem növekszik, a csapat nem tud a jó stat ellenére sem nyerni.
Ian végre kimondta azt, amit igazából eddig is pontosan sejteni lehetett, de talán egy kicsit félrekommunikálták a dolgot korábban:
A Riot alkalmazottja világossá tette, hiába van valakinek minden meccse jó KDA-ja, ha nem tud meccseket nyerni, a rangja szépen lassan zuhanó tendenciára fog beállni.
Sajnos a rendszert az is befolyásolja, hogy nincsen lehetőségünk SoloQ meccsekre, így magasabb rangokban egyre nehezebb lesz győzni is. A jelenlegi mechanika lehetőséget ad arra, hogy akár 5 SoloQ-ban játszó találkozzon egy összeszokott ötössel. Mondanunk sem kell, itt a randomokból álló csapatnak alig lenne esélye, ahogy feljebb jutunk a rangokban pedig egyre kevesebb.
A játék még mindig béta állapotban van, a teljes megjelenés bár már nincs messze, addig még sok változás várható, akár a rangrendszer kapcsán is.