Az Infinity Ward válaszolt a játékosok reakcióira a lassú matchmakingel kapcsolatban, megnyugtatva mindenkit afelől, hogy a javítás folyamatban van.

Persze nem ez az első alkalom, hogy a meccskeresés hibája miatt emelték fel a hangjukat a Warzone játékosok, és az sem először fordul elő, hogy az Infinity Ward javítást ígér.

Annak ellenére, hogy május 1-jén az Activision Support szerint a problémát megoldották, később még a korábbinál is többet kellett válni a menüben egy meccsre, mint előtte. Nyilvánvaló, hogy ez enyhén szólva még inkább frusztrálta a játékosokat.

Kép forrása: GosuNoob

Nem sokkal később a közösség egy tagja felkereste Joe Cecot, az Infinity Ward multiplayerért felelős Co-Design Director-át. Guy Chandler a Twitteren azt írta: „Lesz erre megoldás? Már van olyan, hogy 10 percig kell várni. Azt állítottátok, hogy ez már javítva lett, de nyilvánvalóan nem ez a helyzet…”

Nem sokkal később Cecot sajnos röviden, de válaszolt:

„A problémát azonosítottuk. Dolgozunk a javításon” – mondta.

Az tehát egyértelmű, hogy a fejlesztők dolgoznak a javításon, bár ez sajnos nem vigasztalja azokat, akik most emiatt nem igazán tudnak játszani. Pláne, hogy egyelőre arról sincs információ, hogy mikor várható a javítás. A probléma egyébként nem mindenhol van jelen, mértéke függ a régiótól is.

Mostanában egyébként egyre többen panaszkodnak például hanghibákra is, melyek javítása szintén úton van – erről árulkodik az Activision Trello táblája is.

Te is tapasztalsz olyat, hogy túl sokat kell várakozni a lobby-ban a meccsekre?

https://www.facebook.com/groups/warzonehungary/

×