Változhat a pénzek kiosztása a Warzone-ban
Természetesen ennek is a loadout drophoz van köze.
Természetesen ennek is a loadout drophoz van köze.
A Warzone az elmúlt egy hónapban teljesen átformálta a piacot. Nem csak egy újabb battle royale játékról van szó, a Call of Duty battle royale módja még sokáig velünk lesz, ez biztos. Legutóbb az 50 milliós határt sikerült átlépniük, megdöbbentően jól teljesít tehát a free-to-play Warzone.
Az osztatlan siker mögött, a F2P modellen kívül nagy szerepet játszik, hogy a fejlesztők mertek új ötletek a játékhoz adni. Ilyen többek között a loadout drop kérésének lehetősége, melyből előre összeállított felszerelést tudunk kivenni.
Ez akár 2 elsődleges fegyver is lehet, plusz gránátok.
Alapvetően a mechanikával semmi gond nincs, a játékosok ezzel együtt szeretik, mégis van valami furcsaság a loadout droppal, már az első pillanattól kezdve.
A Warzone első napjaitól folyamatos beszédtéma, hogy mennyibe kerül a loadout drop. Sokak szerint túl könnyen összejön rá a pénz, a földön lévő dropnak kvázi értelme sincs, hiszen az első fight után bárki lekérheti a fegyvereit.
Az egész problémás szituációt csak fokozza, hogy a drop játékmódtól függetlenül 10.000 dollár. Mindegy, hogy egyedül, párosban, hárman, vagy squadban toljuk, minden módban ugyan annyi pénzért érkezik az áldás.
Úgy néz ki, egészen konkrét elképzelése van a játék balanszolásáról a fejlesztőknek, ugyanis mikor újra szóba került, hogy rugalmas árak kellenének a loadout drop-ra, meglepő válasz érkezett.
We would like to keep the prices consistent, so players won't have to memorize a bunch of different prices. We are looking into adjusting the drop rate of money based on player count instead.
— Amos Hodge (@wendellwobble) April 15, 2020
A lehívható felszerelés árát a fejlesztők szándékosan nem akarják a módokhoz igazítani, így ugyanis több árat kellene a játékosoknak fejben tartani. Helyette egy kevésbé szembetűnő változást szeretnének bevezetni, a pályán található pénz drop arányán módosítanának.
Bár abszolút világos, hogy miben gondolkodnak a devek, szerintünk továbbra sem ez a megoldás. Talán mégis csak meg tudnánk tanulni 4 játékmód különböző árazásait, ennél komolyabb feladatot is állítottak már elénk fejlesztők a múltban.
Szerintetek mi lenne a legjobb megoldás a loadout drop és egyéb cuccok finomhangolására? A pénzt érdemes megpiszkálni, az árakat kell rugalmassá tenni, vagy esetleg más ötletetek van?