Call of Duty

A Warzone játékosok a járművek gyengítését kérik a fejlesztőktől

Az Infinity Ward új sikerjátékát, a Warzone-t már több mint 30 millió játékos próbálta ki a megjelenés óta. Ezzel többek között a valaha volt leggyorsabban növekvő címet is megnyerte a nem-telefonos játék kategóriában.

Hiába azonban a masszív játékosbázis, akik nem mellesleg ki is tartanak a játék mellett, van azért egy gazdag lista arról, hogy min javítana a közösség úgy tegnapra. Ilyen többek között a Verdansk-t ellepő hackerek elleni report rendszer hiánya, vagy a gagyi gázmaszk animáció. Az IW persze mindent megtesz, hogy megfeleljenek a játékosok igényeinek és gőzerővel javítják a hibákat.

Egyre több a csaló, akik pénzért másoknak is hajlandóak lehozni a köröket.

Sajnos van még egy játékelem, ami egyre nagyobb frusztrációt kelt a közösség tagjaiban. Ezek a járművek, és azok felfoghatatlan képességeik. Akár a terepjáróról, quadról, vagy a kamionról beszélünk, mind túlságosan erősnek érződik a játék lefolyásával szemben.

A járművek, pláne a kamion segítségével teljes csapatokat tudunk elporszívózni a legkisebb fáradtság nélkül, mely elől csak a fedett helyek adnak biztonságot.

Vagy talán már azok sem?

 

A fenti linken tisztán látható, hogy a játékos teljes modellje az épületen belül van, ehhez kérdés sem fér. A kamion mégis a becsapódás pillanatában egy akkorát lök a játékoson, hogy az egészen a másik falig repül be a bódéba.

Ahogyan az a redditen lenni szokott, rögtön előkerültek a hasonló sztorik, rengeteg játékos számol be arról, hogy hasonlóan haltak meg, egy kis házban, vagy egy betontömb mögött. A kamionnak (és aurájának) teljesen mindegy, tűzön vízen át pusztít jelen pillanatban.

Két népszerű streamer, Summit1G és Shroud is felszólalt, ő szerintük sem jók a járművek ebben a formában. Utóbbi szerint egy az egyben ki kellene venni a járműveket a Warzone-ból.

Első körben egy balanszváltoztatást javasolt a közösség. Sokak szerint már az nagy nerf lenne a járművekkel szemben, ha a vezető csak fps nézetben irányíthatná azt. Ezzel pedig nem is tudnánk jobban egyetérteni. Az, hogy a kamion vezetője majdnem madártávlatból lát mindent maga körül, eszméletlen erőssé teszi az amúgy is elpusztíthatatlan járművet.

Arra kevés esélyt látunk, hogy teljesen kivegyék őket, ahhoz azért nagy a Warzone pályája, az fps nézet viszont nem valószínű, hogy mindenkinek kielégítené a változásokkal kapcsolatban állított elvárásait.

Szerintetek mi lenne a megfelelő változtatás? Nemsokára véget ér a Season 2, érkezik a harmadik évad, ezzel együtt pedig a Modern Warfare 2 Remastered kampánya.

LEETeszteltük

Korábbi cikkek

Élőben szurkolhatsz TheVR Janinak a Magyar Streamer Bajnokság döntőjén Budapesten

2024.04.04. - Aki figyelemmel kísérte az elmúlt hetekben a magyar streamereket, láthatta, hogy igen komoly…

1 óra telt el azóta...

Miért fontos, hogy a gamer szék ergonomikus kialakítású legyen?

Az elmúlt években a videojátékok és az e-sportok népszerűsége robbanásszerű növekedésnek indult, ezzel együtt megnőtt…

2 óra telt el azóta...

Jön a Mátrix 5. része, és ez nem biztos, hogy rossz hír

Gábor János 2024.04.04. - Annak ellenére is belevág a Warner Bros. egy ötödik Mátrix film…

2 óra telt el azóta...

Feltörték a PS Portalt, hogy fussanak a PSP játékok, de sosem fogjuk látni

2024.04.04. - Most már hivatalos: A PlayStation Portal, amit a Sony eredetileg a PlayStation 5-höz…

3 óra telt el azóta...

Botrány: halálos fenyegetések miatt fújták le a Nintendo bemutatóit

Gábor János 2024.04.04. - A japán rendőrség a jelentések szerint letartóztatott egy személyt, akit azzal…

4 óra telt el azóta...

Itt a játék, amiben egyesül a Starfield, a Star Citizen és a Sea of Thieves

Bódi Dániel 2024.04.03. - Az elmúlt évek egyik legérdekesebb kooperatív sci-fi játéka, a Jump Ship…

15 óra telt el azóta...