Úgy tűnik, az Apple meggondolta magát, ugyanis idáig kifejezetten tiltották, hogy az alkalmazások push értesítések jelenítsenek meg a kijelzőn. Ez viszont április 30-tól megváltozik, ugyanis az óriásvállalat átgondolta az ötletet és mégis engedélyezik itt is a reklámokat a jövőben.
Ez azt jelenti, hogy az értesítési sávban mostantól ugyanúgy megjelenhetnek hirdetések, amelyekre kattintva már repülünk is az adott cég honlapjára. Ez valószínűleg keveseknek fog tetszeni, hiszen ugyanezen a helyen idáig csupán a fontosabb frissítések jelentek meg, emiatt az elején valószínűleg jóval többen fognak kattintani tévesen.
A jó hír, hogy állítólag letiltható lesz majd ez a funkció a beállítások menüpont alól, az viszont egyelőre kérdéses, hogy mennyire lesz ez bonyolult, hiszen ha egyesével minden alkalmazás esetén be kell állítani majd, az elég sok időt igénybe vehet.
Az Apple egyelőre nem kommentálta a döntését.
Forrás: 9to5Mac
Gábor János 2024.04.02. - A magunk részéről nem éreztük fontosnak, hogy április 1-jén kamu hírekkel…
2024.04.02. - Doom, Half-Life, Quake. A 90-es évek mozgalmas évtized volt az FPS játékok tekintetében,…
2024.04.02. –A legtöbb PC felhasználó örömszerzés céljából állítja össze az éppen aktuális számítógépet. Az emberekben azonban…
2024.04.02. - Mind tudjuk, hogy mennyire fontos az egészséges étkezés. Fontos, hogy minden, az egészséges…
2024.04.02. - Miközben minden Xbox Game Pass előfizető nagyon várja már az érkező játékok bejelentését,…
Gábor János 2024.04.02. - Te is rendszeresen úgy jársz, hogy várod a nap végét, amikor…