Az Apex fejlesztői ismét megszólaltak a Skill alapú Matchmaking kapcsán
Az ügyesség alapján kiosztott lobby-k sokak szerint csak ártanak a játéknak és a multiplayer élménynek. A Respawn azonban kitart a dolog mellett.
Az ügyesség alapján kiosztott lobby-k sokak szerint csak ártanak a játéknak és a multiplayer élménynek. A Respawn azonban kitart a dolog mellett.
Az ügyesség alapján kiosztott lobby-k sokak szerint csak ártanak a játéknak és a multiplayer élménynek. A Respawn azonban kitart a dolog mellett.
Az Apex Legends játékosok egy része szinte folyamatosan panaszkodik a Skill alapú Matchmaking rendszerre. Véleményük szerint ez a módszer rombolja a játékélményt. Legfőképp azért, mert nem a ping, vagy a régió alapján dobja össze az embereket, hanem egyedül a skill dönt.
A fejlesztők korábban már elismerték, hogy a háttérben már a Season 2 óta ott van a Skill alapú Matchmaking, így egy jól bevált rendszerről beszélünk.
Szerintük a játékosok 90%-ának hasznos, bár tény, hogy 10%-nak kellemetlen.
Például a legjobb játékosoknak, akik magas besorolásuk miatt nehezebben is találnak meccset. És ha találnak is, hozzájuk hasonlóan magas szintű játékosokkal kerülnek össze, nincs idő lazázni, gyakorolni, új dolgokat tesztelni, beszélgetni közben.
A közösség emiatt időről időre előveszi a témát, hátha sikerül meggyőzni a Respawn fejlesztőit a változásról. Michael Kalas vezető fejlesztő „törődj bele” válaszából ítélve ez nem mostanában lesz…
— Michael Kalas (@thezilch) February 27, 2020
Akik tehát a Skill alapú Matchmakinget ellenzők táborába tartoznak, még egy ideig bele kell törődniük a jelenlegi helyzetbe. És bár a Respawn ígérete szerint folyamatosan fejlesztik a rendszert, nem nagyon várható változás a Matchmaking alapjaiban.
Szerintetek jó megoldás a Skill alapú Matchmaking?