Igazán csodálatos animációkat tudnak ma már összehozni az Unreal Engine 4-ral. Ezt újonnan Wayne S is bizonyította, aki úgy döntött, elkészíti a League of Legends ikonikus pályáját, a Summoner’s Riftet, a lehető legrealisztikusabb kiadásban.
A végeredmény magáért beszél!
Egy biztos, az új modellekkel egy teljesen más játéknak tűnik elsőre, a bokrok, az ösvények és a tornyok is egy új játék érzetét adják. Aztán persze ha eleget nézzük a szemkápráztató animációkat rájövünk, hogy a háttérben ott bújik kedvenc MOBA játékunk, a League of Legends.
Ha belegondolunk, egyébként nem kellene Paks 2 ahhoz, hogy a LoL egy ilyen minőségű pályán játszódjon, az egyetlen ok, ami miatt ez nem kerül megvalósításra (és persze optimalizálásra), az az, hogy teljesen értelmetlen lenne egy ilyen minőségű pályán játszani a játékot. A League of Legends annyira gyors, hogy nincs értelme a külcsínbe fordítani az erőforrásokat, elvégre az első egy-két menet után már egyáltalán nem foglalkoznánk a környezettel, újból a farmra és a makró játékra figyelnénk.
Mindazonáltal le a kalappal Wayne előtt, aki a semmiből dobta össze a projektet, egy ilyen minőségű rajongói munka után pedig nem lennénk meglepve, ha kapna egy állásajánlatot a Riot Games-től.
Bódi Dániel 2024.02.22. - Múlt héten egy kicsi zavar támadt az erőben, mikor az Epic…
2024.02.22. - Amióta léteznek digitális játékok, a felhasználóink védelme kiemelkedően fontos. Amikor ez még nem…
Gábor János 2024.02.22. - Bár a PlayStation legújabb VR headsetje egy éve a piacon van,…
2024.02.22. – Január 17-én este, magyar idő szerint 18:00 óra környékén élesedett a Warzone és…
2024.02.22. - Amikor telefonválasztás előtt áll az ember, akkor ma már nem olyan egyszerű a…
Gábor János 2024.02.22. - A történelem segíthet megjósolni, mi fog történni a jövőben, és hogyan…