Kevés olyan iparág van egyébként, ami olyan folyamatosan és dinamikusan növekszik, mint az esport. Rengeteg profi esport szervezet, számos profi csapat alakult és természetesen sok-sok támogató cég szállt be az üzletbe. Az Esport Observer szerint most a Budweiser gyártója nyújtott be védjegykérvényt az amerikai szabadalmi hivatalnak, mint az „esport hivatalos söre”.
Az Anheuser Busch, a Budweiser brand gyártója további márkavédjegyeket is benyújtott: „a gaming hivatalos söre”, a „gamerek hivatalos söre”.
Szintén ennek a cégnek a terméke a BudLight is, melyet néhány évvel ezelőtt az Egyesült Államok legnépszerűbb sörének neveztek ki, ráadásul a BudLight az Overwatch League hivatalos szponzora lett. A kérdés az, hogy átalakítja-e a piacot a Budweiser vállalatának agresszív lépése?
Szerinted képes lesz a Budweiser elérni a céljait, mint az esport hivatalos söre?
Bódi Dániel 2024.02.02. - Érdemes most már megtanulni, hogy a magyar előfizetők különösen jól járnak…
Bódi Dániel 2024.02.02. - Bár magyar fordításban sosem jelent meg John W. Campbell Jr. 'Who…
Gábor János 2024.02.02. - Elég hamar kiderült egy zavaró, de nem megoldhatatlan probléma a Samsung…
2024.02.02. - Tavaly azt hittük, hogy a Hero csomagnál nem fog már nagyobbat hibázni az…
A Netflix 2024-ben sem lazsál: legalább 93 olyan okot ad rá, miért érdemes előfizetni a…
2024.02.02. - A Warzone fejlesztői időről időre új dolgokkal, mechanikákkal dobják fel a meccseket. A…