Tavaly a PUBG elindította mastery módját a játékban, amivel különböző eredményeket lehetett elérni. Minden egyes kihívás teljesítésével apró, olykor értékes jutalomhoz juthattunk, fejlődhettünk, rankot érhettünk el. Ennek továbbfejlesztése most a Weapon Mastery, melyet végre bemutattak a fejlesztők.
A Weapon Mastery egy új, progresszív funkció a PUBG-ban, egyedülálló jutalmakkal. A játékosoknak lehetőségük van fegyverkészségeik javítására.
Miután a funkció aktív lesz, láthatjuk majd, hogy minden fegyvernek szintje van, amit a játékosok fejleszteni tudnak az ellenfelek sebzésével és megölésével. A stratégia és a pontosság szintén befolyásolja a fegyverek szintnövekedésének gyorsaságát. A rendszer célja az, hogy ösztönözze a játékosokat arra, hogy javítsák fegyverhasználati készségüket.
Lődd le az ellenséget, maradj életben, szerezz menő dolgokat!
A meccsek alatt a fegyverek használatával úgynevezett Weapon XP-t lehet szerezni. Minél nagyobbat sebzel, minél hosszabb ideig éled túl, minél több embert ölsz meg, annál több XP-vel jutalmaz a játék. Minden tizedik fegyverszint elérése után a játék valamilyen jutalmat old fel. Egy-egy fegyvernek összesen 100 szintje van.
Annak érdekében, hogy nyomon követhesd az előrehaladást, egy új Last Match képernyőt készítettek, ahol láthatók a megszerzett Weapon XP-k, a fegyverstatisztikák és a megszerzett jutalmak. A Last Match képernyőn a fegyverek előrehaladásával kapcsolatos minden egyéb infót összekapcsolták.
A Weapon Mastery jutalmai soha nem lesznek egyéb módon megszerezhetők vagy megvásárolhatók, így kénytelen leszel megküzdeni értük. Ezzel a rendszerrel azt is meg lehet mutatni más játékosoknak, hogyan bánunk egy-egy fegyverrel, melyek a kedvenceink stb.
A charm egy új jutalom a PUBG-ben. Ezek olyan kulcstartószerű csecsebecsék, amelyek a fegyverek bal oldalához kapcsolhatók. A kis kulcstartók bárki számára láthatók, és bizonyítják a fegyvermester szintedet. 20 egyedi charm várható induláskor, de a fejlesztők ennél többet is terveznek.
Mindegyik szintnek saját emblémája van, melyek egyre nagyobbak, így jelezve értéküket. A következő időszakban a fejlesztők azt is megmutatják majd, hogyan tudjuk az emblémákat láthatóvá tenni mások számára.
A jövőben különböző teljesítmények elérése, illetve kihívások teljesítése után medálokhoz is hozzájuthatunk majd. A fejlesztők egyelőre nem fejtették ki pontosan, hogyan is fog működni ez a rendszer.
A killek számlálása egy új koncepció, amivel azt lehet majd bizonyítani, hogyan szereztük a különböző érmeket. Minden fegyvernél látható, mennyit öltünk vele.
Ami bele számít
-Bármely játékos megölése solo módban
-Knock duo-ban vagy squad-ban
-Az utolsó élő ember megölése duo vagy a squad módban
Ami nem számít bele:
-Egy knockos ellenfél megölése duo vagy squad módban.
-Nem számít bele a teamkill.
A fejlesztők azt is leírják, hogy a Weapon Mastery az első része egy készülő sokkal nagyobb rendszernek. Ráadásul figyelembe veszik a játékosok igényeit is, hiszen várják az ötleteket a rendszer javítására. Április 22-én a Redditen várják a kérdéseket/javaslatokat.
A Weapon Mastery a PC tesztszerveren érhető el április 17-től, majd egy héttel később az éles szervereken. A rendszer konzolon még fejlesztés alatt áll.
Bódi Dániel 2024.02.02. - Érdemes most már megtanulni, hogy a magyar előfizetők különösen jól járnak…
Bódi Dániel 2024.02.02. - Bár magyar fordításban sosem jelent meg John W. Campbell Jr. 'Who…
Gábor János 2024.02.02. - Elég hamar kiderült egy zavaró, de nem megoldhatatlan probléma a Samsung…
2024.02.02. - Tavaly azt hittük, hogy a Hero csomagnál nem fog már nagyobbat hibázni az…
A Netflix 2024-ben sem lazsál: legalább 93 olyan okot ad rá, miért érdemes előfizetni a…
2024.02.02. - A Warzone fejlesztői időről időre új dolgokkal, mechanikákkal dobják fel a meccseket. A…