Mint gyakorlatilag minden online játék, a League of Legends is időnként akadozik (laggol) a játékosok számára, a Riot Games nemrég felfedte néhány okát, amiért ez valószínűleg megtörténhet.
A Redditen Riot Tony felvázolt néhány lehetséges okot a League-ben bekövetkező véletlenszerű FPS-dropok kapcsán. A fejlesztők szerint a magas részletességű shader-beállítások, valamint a magas frekvenciájú egerek okozhatják.
„Nemrég felfedeztük, hogy a nagyon magas frissítési gyakoriságú egerek valóban lelassíthatják a játékot” – mondta Tony. Hozzátette, hogy a fejlesztők ráébredtek, a képkockasebességnél magasabb frissítési sebességű egér használata semmi hasznot nem hoz.
„Aztán ott vannak a shaderek” – tette hozzá Tony. „Amit lagként tapasztalhatunk, az a fájlok betöltése játék közben. Ez rossz, és nem szabad megtörténnie, de néha sajnos becsúszik.”
Tony arról is beszélt, hogy a frame-korlátozás (frame capping) is megoldás lehet hosszú távon a problémára, ám ezen még jelenleg házon belül dolgoznak, így egy ilyen jellegű frissítés megjelenéséről még nem tudnak nyilatkozni.
A lényeg, hogy a fejlesztők tisztában vannak azzal, hogy a játék bizonyos embereknek néha döcög és keményen dolgoznak azon, hogy ezt kijavítsák. Mondjuk sajnos a hiba már hosszú hónapok, sőt lehet évek óta a játék része, így már tényleg jó lenne kapni valami konkrétat a kezünkbe.
Gábor János 2024.02.11. - Te se mindig talász olyan Netflix műsort, amivel fix, hogy nem…
Gábor János 2024.02.11. - „Hihetetlenül kevés emberünk van” - vallotta be már-már kétségbeesett X-bejegyzésben a…
Gábor János 2024.02.11. - Lépnie kellett a Microsoft és a játékrészleg vezetőinek az utóbbi időben…
2024.02.11. - Február hetedikén startolt el a Modern Warfare III és Warzone legújabb, közös szezonja.…
2024.02.11. - Ahogy a többi iparág, úgy bizony a PC-s szegmens is megszenvedte a 2023-as…
2024.02.11. - A Warzone Season 2 frissítése rendesen átrendezte a játék metáját. Ahogy az lenni…