Mint gyakorlatilag minden online játék, a League of Legends is időnként akadozik (laggol) a játékosok számára, a Riot Games nemrég felfedte néhány okát, amiért ez valószínűleg megtörténhet.
A Redditen március 24-én Riot Tony felvázolt néhány lehetséges okot a League-ben bekövetkező véletlenszerű FPS-dropok kapcsán. A fejlesztők szerint a magas részletességű shader-beállítások, valamint a magas frekvenciájú egerek okozhatják.
„Nemrég felfedeztük, hogy a nagyon magas frissítési gyakoriságú egerek valóban lelassíthatják a játékot” – mondta Tony. Hozzátette, hogy a fejlesztők ráébredtek, a képkockasebességnél magasabb frissítési sebességű egér használata semmi hasznot nem hoz.
„Aztán ott vannak a shaderek” – tette hozzá Tony. „Amit lagként tapasztalhatunk, az a fájlok betöltése játék közben. Ez rossz, és nem szabad megtörténnie, de néha sajnos becsúszik.”
Tony arról is beszélt, hogy a frame-korlátozás (frame capping) is megoldás lehet hosszú távon a problémára, ám ezen még jelenleg házon belül dolgoznak, így egy ilyen jellegű frissítés megjelenéséről még nem tudnak nyilatkozni.
A lényeg, hogy a fejlesztők tisztában vannak azzal, hogy a játék bizonyos embereknek néha döcög és keményen dolgoznak azon, hogy ezt kijavítsák. Mondjuk sajnos a hiba már hosszú hónapok, sőt lehet évek óta a játék része, így már tényleg jó lenne kapni valami konkrétat a kezünkbe.
Bódi Dániel 2024.03.01. - A The Finals különösen szomorú bukását látván nem érdemes előre elkiabálni…
Bódi Dániel 2024.03.01. - Érdemes most már megtanulni, hogy a magyar előfizetők különösen jól járnak…
2024.03.01. - Sajnos bármennyire is szeretnénk az ellenkezőjét, mind az Android, s mind az iOS…
Gábor János 2024.03.01. - A hét elején a Sony Interactive Entertainment (SIE) bejelentette, hogy világszerte…
2024.03.01. – Közel három hónapja, december 6-án startolt el az új Warzone éra. Ekkor érkezett…
2024.03.01. - Valószínűleg senkinek sem kell bemutatni, hogy mi az a Dragon Ball. Son Goku…