A várakozásoknak megfelelően kedd délután az NA/LATAM szerverekre megérkezett a Valorant 6.02-es verziója. Ez a frissítés nem került fel a tesztszerverekre, ám a Stinger nerfet már előre lekommunikálták a fejlesztők. Azt hihettük, hogy további meglepetést nem tudnak okozni, ám ennél nagyobbat nem is tévedhettünk volna. Az online játékok egyik legnagyobb problémájára, a magasabb pinggel rendelkező játékosok okozta panaszokra reagáltak.
Nézzük is a változásokat!
Nincs több eszetlen darálás, a fejlesztők szerint túl OP volt a meccsek kezdeti köreiben az SMG fegyver. Több szinten is nerfelték az SMG-t:
A fejlesztők a játék kezdeti szakaszában 200 ms értékben határozták meg a szerverek rewind limitjét. Ez azt hivatott megakadályozni, hogy falak mögött kapjuk a találatokat és hasonló, magas pinggel összefüggő jelenségeket. A felhasználói visszajelzések és a fejlesztők mérései alapján ez az érték 140 ms-re csökken holnaptól. Ez az alábbi hatásokkal lehet a meccsekre:
A fejlesztők a fentieken kívül több, a Lotus pályával kapcsolatos hibát is javítottak. A frissítés várhatóan magyar idő szerint szerda délelőtt 9 órakor élesedik majd az európai szervereken.
Bódi Dániel 2024.02.01. - Nincs új a nap alatt: tovább döglődik a fizikai játékterjesztés. Tudtuk…
2024.02.01. - Az Apple január utolsó napjaiban adta ki az iOS 17.4 bétáját. Az iOS…
Az elmúlt években másodvirágzásnak indultak a horrorfilmek, köztük is élen a slasherekkel és a pszichológiai…
2024.02.01. - Ahogy arra számítani lehetett, a Call of Duty fejlesztői február első napján leleplezték…
2024.02.01. - Nem is olyan rég kerültek ismét reflektorfénybe a Counter-Strike 2 gránátok. Január utolsó…
2024.02.01. – Az AMD 2022 márciusában jelentette be az első, X3D végű processzorát. Ez még…