A Warzone 2.0 és a globális fejlesztések után hiba lenne azt hinni, hogy a DMZ mód nem kap hasonló kezelést. A csütörtökön megérkezett fejlesztői blogposzt több olyan újdonságot, átalakítást is kiemel, melyet régóta vártak már a játékosok. Sok kritikát fogalmazott meg a közösség, de úgy tűnik, hogy az Activision vevő volt ezekre a visszajelzésekre, így mindenképp érdemes lehet visszatérni a Season 02 kezdetekor.
Nézzük is, hogy milyen DMZ változásokra kell felkészülnünk!
Az AI ellenfelek nehézsége
Nem titok, hogy a Season 01-ben tapasztalható DMZ AI játékosok meglehetősen túlzóra sikerültek. A fejlesztők a Season 02-re több szintű átdolgozással készülnek. Az AI játékosok típusait, számát és a pontosságát is módosítják, hogy kiegyensúlyozottabb tűzpárbajokra kerüljön sor. Továbbra sem lesz érdemes esztelenül nekirontani az AI-nak, ám nem is kell attól félnünk, hogy 300 méterről instant megölnek minket.
Spawn
A rendelkezésre álló adatok alapján a meccsek kezdési pontjait is átdolgozzák a fejlesztők. Ezek pontos módját nem ismertették, ám jelentős játékélmény javulásra készülhetnek a játékosok.
A küldetések nehézsége
Szintén a belsős statisztika világított rá arra, hogy a Faction küldetések és azok nehezedése túl agresszív volt a játékosok számára. A fejlesztők a küldetések nehézségén is finomítottak, ám így sem nevezhetjük majd könnyűnek őket.
Kifagyások
A fejlesztők is látják, hogy rengeteg játékos dolgát megnehezítették az elkerülhetetlen kifagyások, melyek a tárgyak és fegyverek elvesztésével jártak. A hibajavításoknak köszönhetően sokkal kevesebb ilyen jellegű problémára kell készülnünk.
Egy kis újrakezdés
Teljesen új küldetések érkeznek a Season 02 megérkezésekor, február 15-én. A Faction feladatok is bővülnek, megújulnak, illetve készülhetünk egy teljes inventory (Contraband és kulcsok is) resetre is.
Helyszínek
A Season 01-ben bemutatott Bulding 21 mellé újabb, „titkos” helyszín is érkezik majd. Egy harmadik lehetőséggel bővíti a felhozatalt az Activision, nem árt majd résen lenni, hiszen ez sem lesz állandóan nyitva.
Forrás: COD Blog
Bódi Dániel 2024.02.01. - Az egyedi, művészi és a kifejezetten intelligens játékok kedvelői, akik nem…
Gábor János 2024.02.01. - Elég egyértelmű jelzést küldött a Nokia készülékeket gyártó cég arról, hogy…
2024.02.01. - A Maxis műfajt teremtett 1989-ben, amikor piacra dobták a SimCity-t. A városi életet…
2024.02.01. - Azt már a Call of Duty fejlesztői is megerősítették, hogy február 7-én érkezik…
2024.02.01. - A Dungeons and Dragons egy népszerű, fantasy világban játszódó, nyílt végű asztali szerepjáték.…
Gábor János 2024.02.01. - Bár bízom benne, hogy sosem lőttél/lőnél le egy állatot (se), a…