A YouTube Premium előfizetőkön kívül papíron mindenkinek találkoznia kell reklámokkal miközben kedvenc tartalomgyártóik anyagait nézik. Természetesen kerülőutakkal és ilyen-olyan megoldásokkal védekezhetnek ellenük az előfizetéssel nem rendelkező felhasználók is, ám így is milliók nézik naponta a közösségi oldalon megjelenő hirdetéseket. Vannak jól sikerült anyagok is, ám azokat is hamar megunhatják az emberek, ha naponta 10-20 alkalommal vetíti le nekik a cég.
Úgy tűnik, hogy hamarosan megszűnhet ez a probléma, új megoldással rukkolna elő a YouTube!
A The Verge munkatársainak árulták el a Google fejlesztői, hogy a Display and Video 360 névre hallgató fejlesztésük segíthet majd a fenti probléma kiküszöbölésén. Korábban csak az okostévés alkalmazásokban volt elérhető ez a megoldás, ám a cég úgy érezte, hogy ideje megnyitni a mobilos és asztali felhasználók számára is.
Igazi win-win szituáció lehet mindkét fél részére, hiszen a hirdetőknek sem érdekük, hogy olyan embereknek vetítse le a videómegosztó a reklámjukat, akik már ezerszer látták azt és emiatt semmilyen érdeklődést nem mutatnak a hirdetésben szereplő termékek vagy szolgáltatásoknál kapcsán. A hirdetőcégeknek kell majd személyre szabniuk a Display and Video 360 beállításait, sokkal hatékonyabban szabályozhatják majd, hogy milyen gyakran tűnjön fel egy-egy felhasználó előtt a videójuk. Remélhetőleg júniusban élnek ezzel a lehetőséggel, az ő érdekük is, hogy ne kedvetlenítsék el a potenciális vásárlókat.
Bódi Dániel 2023.09.06. - Hatalmas merészséggel, de ki tudom jelenteni, hogy nincs a világon olyan…
Bódi Dániel 2024.03.03. - Sokszor hangoztattam már, sokszor fogom is még: mielőtt egyetlen fillért is…
2023.09.06. - Talán még Ole Kirk Christiansen asztalosmester sem gondolta volna, hogy az egyszerű fajátékos…
Németh Dávid 2023.09.05. - Hát, igen. Bámennyire is jó készülék az Apple iPhone, nem is…
Bódi Dániel 2022. 09. 12. - Sajnos egyáltalán nem ritka jelenség, hogy a kontrollerek analog…
2023.03.03. - Nem titok, hogy az AMD egy ideje letett a teljesen flagship kategóriáról. Az…