A korábban csak okostévékben elérhető funkció élesedne asztali és mobilos kliensekben is.

A YouTube Premium előfizetőkön kívül papíron mindenkinek találkoznia kell reklámokkal miközben kedvenc tartalomgyártóik anyagait nézik. Természetesen kerülőutakkal és ilyen-olyan megoldásokkal védekezhetnek ellenük az előfizetéssel nem rendelkező felhasználók is, ám így is milliók nézik naponta a közösségi oldalon megjelenő hirdetéseket. Vannak jól sikerült anyagok is, ám azokat is hamar megunhatják az emberek, ha naponta 10-20 alkalommal vetíti le nekik a cég.

Úgy tűnik, hogy hamarosan megszűnhet ez a probléma, új megoldással rukkolna elő a YouTube!

Mindkét félnek előnyös lehet az új fejlesztés

A The Verge munkatársainak árulták el a Google fejlesztői, hogy a Display and Video 360 névre hallgató fejlesztésük segíthet majd a fenti probléma kiküszöbölésén. Korábban csak az okostévés alkalmazásokban volt elérhető ez a megoldás, ám a cég úgy érezte, hogy ideje megnyitni a mobilos és asztali felhasználók számára is.

Igazi win-win szituáció lehet mindkét fél részére, hiszen a hirdetőknek sem érdekük, hogy olyan embereknek vetítse le a videómegosztó a reklámjukat, akik már ezerszer látták azt és emiatt semmilyen érdeklődést nem mutatnak a hirdetésben szereplő termékek vagy szolgáltatásoknál kapcsán. A hirdetőcégeknek kell majd személyre szabniuk a Display and Video 360 beállításait, sokkal hatékonyabban szabályozhatják majd, hogy milyen gyakran tűnjön fel egy-egy felhasználó előtt a videójuk. Remélhetőleg júniusban élnek ezzel a lehetőséggel, az ő érdekük is, hogy ne kedvetlenítsék el a potenciális vásárlókat.

Egy AI röntgenképekből képes meghatározni az emberi rasszokat

https://leet.hu/major/

×