Az AMD már hónapokkal ezelőtt leleplezte az FSR 2.0-ra keresztelt felskálázó megoldását. Az elődhöz hasonlóan AI ezúttal sem szükségeltetik hozzá, illetve továbbra is gyártófüggetlen lesz, akár Nvidia kártyákon is vígan elfut majd. Az előzetes információk alapján az 1.0-hoz képest sokkal jobb teljesítményt és képminőséget kapunk, a gyártó a “Szebb lehet, mint a natív” mondatot is előszeretettel hangoztatja belsős körökben.
Az első játék mely megkapja a támogatást, a Deathloop lesz, csütörtökön egy frissítés formájában élesedik majd a fejlesztés. Az AMD korábban azt is elárulta, hogy a DLSS-t támogató játékok akár 3 nap alatt implementálhatják az FSR 2.0-t, így a jövőben várhatóan jelentősen megnőhet a támogatott címek sora.
A jelenlegi bejelentések alapján 11 játékhoz érkezik biztosan frissítés a napokban!
Az FSR 1.0 közel 80 játékban teljesített az elmúlt hónapok során, így meglepő lenne, ha nem lenne legalább ennyi cím a második verzió neve mellett pár hónapon belül. Jelenleg több mint 150 játék támogatja az Nvidia DLSS technológiáját, így ha valóban igaz az AMD 3 napos implementálással kapcsolatos marketing mondata, akkor nyárra már a legtöbb nagyobb játékban élvezhetjük a megnövekedett FPS mennyiséget, komolyabb minőségromlás nélkül.
2024.02.06. - A filmkészítők úgy állnak a lejáró filmes jogok körül, mint dögevők az állattetemet…
2024.02.06. - Úgy tűnik, nagyon sokan nem értenek egyet az Xbox azon esetleges döntésével, miszerint…
2024.02.06. - Én egyáltalán nem azt mondom, hogy a FromSoftware játékai ne lettek volna népszerűek…
2024.02.06. - Arra emlékszem, hogy amikor a Fecsegő tipegők ment egy bizonyos rajzfilmcsatornán, nekem nem…
Gábor János 2024.02.06. - A Microsoft a jövő héten osztja meg a részleteket „az Xbox…
2024.02.06. - Talán emlékeztek rá, hogy a múlt hónapban egy modder csapat nem tudta kivárni…