Az AMD gyors implementálási idővel kalkulál.

Az AMD már hónapokkal ezelőtt leleplezte az FSR 2.0-ra keresztelt felskálázó megoldását. Az elődhöz hasonlóan AI ezúttal sem szükségeltetik hozzá, illetve továbbra is gyártófüggetlen lesz, akár Nvidia kártyákon is vígan elfut majd. Az előzetes információk alapján az 1.0-hoz képest sokkal jobb teljesítményt és képminőséget kapunk, a gyártó a “Szebb lehet, mint a natív” mondatot is előszeretettel hangoztatja belsős körökben.

Az első játék mely megkapja a támogatást, a Deathloop lesz, csütörtökön egy frissítés formájában élesedik majd a fejlesztés. Az AMD korábban azt is elárulta, hogy a DLSS-t támogató játékok akár 3 nap alatt implementálhatják az FSR 2.0-t, így a jövőben várhatóan jelentősen megnőhet a támogatott címek sora.

A jelenlegi bejelentések alapján 11 játékhoz érkezik biztosan frissítés a napokban!

  • DEATHLOOP
  • Asterigos, Delysium
  • EVE Online
  • Farming Simulator 22
  • Forspoken
  • Grounded
  • Microsoft Flight Simulator
  • NiShuiHan
  • Perfect World Remake
  • Swordsman Remake
  • Unknown 9: Awakening

Az FSR 1.0 közel 80 játékban teljesített az elmúlt hónapok során, így meglepő lenne, ha nem lenne legalább ennyi cím a második verzió neve mellett pár hónapon belül. Jelenleg több mint 150 játék támogatja az Nvidia DLSS technológiáját, így ha valóban igaz az AMD 3 napos implementálással kapcsolatos marketing mondata, akkor nyárra már a legtöbb nagyobb játékban élvezhetjük a megnövekedett FPS mennyiséget, komolyabb minőségromlás nélkül.

Elfogadta a főnöke Xbox barátfelkérését, ezért kirúgták a gamert

 

https://www.facebook.com/events/442599281006311?ref=newsfeed

 

×