Nem tudom miért, de az emberek képesek elhinni bármit, és a tévében leadott reklámtermékek ennek az emberi természetnek a tökéletes példái. „Talán egy gyógynövényes tablettával havonta 20 kilót fogyhatok”, vagy „talán megakadályozhatom, hogy evés közben a mellkasomra csorogjon az étel”.
Így hát egy impulzus vásárlással és 6-8 héttel később megérkezik egy csalódással teli csomag.
Ezekben a hirdetésekben a Kinoki azt javasolja, hogy a speciális párnák éjszakára történő felhelyezése a talpára segít megszabadulni a méreganyagoktól, anyagcsere-hulladéktól, nehézfémektől és egyebektől. A reklám szerint a párnák „ionokat is tartalmaznak”. Mekkora királyság!
Érthető, hogy az emberek bedőlnek ennek: Ha egy ilyen fehér izét teszel a lábadra, akkor reggel arra ébredsz, hogy barna mocsok van a párnán. De ez nem a méreganyagok kiszívása a szervezetedből. Ez a debunker videó szerint, amikor a lábad izzad éjszaka, a párnákban lévő homok sötét sárrá változik. Ez minden, ami történik.
Még ha az Eggstractor pontosan úgy pucolná meg a keménytojásokat, ahogyan azt hirdetik, akkor is szinte használhatatlan lenne. Egyébként is milyen gyakran kell keménytojást pucolni?
Ráadásul még csak nem is olyan nehéz megbirkózni a feladattal, különösen ahhoz képest, hogy mekkora erőfeszítéssel kell ezt a gépet kihúzni a szekrény hátuljából, beállítani, majd tisztítani, miután végeztél.
Ez a hirdetés olyan ígéretet tesz, amely technikailag lehetséges, de nagyon valószínűtlen. Nem mondom, hogy még soha senki nem tanított meg macskát vécézni.
Ám a macskák azért nem akarják használni a vécét, mert az túl macerás, és mellesleg megkönnyítené a dolgunkat, ezért inkább nézik, ahogy egy homokos dobozból kanalazzuk ki az ürüléküket.
2006 körül egy rövid ideig a Head On reklámok ellepték a televíziót. Mindenki csak ezekről a bizarr reklámokról tudott beszélni, amelyek háromszor ismételték a „Head On, Alkalmazza közvetlenül a homlokra” kifejezést, de további magyarázatot nem adtak. Az ember azt kérdezte, hogy „miért kell közvetlenül a homlokra kenni” és „mi történik egyáltalán”?
Figyelem, a videó elég bizarr!
Kiderült, hogy a kampány egy korábbi változata azt ígérte, hogy a homeopátiás termék enyhíti a fejfájást, de az FDA ezt cáfolta. Úgy tartották legálisnak a hirdetéseket, hogy semmit sem ígértek, és hagyták, hogy a nézők töltsék ki az üres helyeket. A valamire való erős célozgatás, gyakori módszer arra, hogy az embereket hülyeségek megvételére rávegyék.
A Fushigi Gravity Ball TV-kampánya önmagában nem állít valótlant; hogy ez a gömb misztikus, hogy „annyira szórakoztató”-e, az már tényleg nézőpont kérdése.
A Fushigi végül is egy akrilgömb, amely 20 dollárba kerül. Nem lebeg, nem levitál, és semmi mást nem csinál. Kontaktzsonglőrködésre tervezték, és a kontaktzsonglőrködés nagyon nehéz, így az az állítás, hogy könnyű, erősen gyanús. Több ezer órát tölthetsz azzal, hogy megtanulod, hogy egy labda lebegőnek tűnjön, de még ha meg is teszed, akkor is elég béna.
Az iRenew Energy karkötő a bizonyíték arra, hogy sok mindent ki lehet hozni egy csak technikailag igaz eladásból, és egy olyan termékből, amely nem csinál semmit. A reklámok azt ígérik, hogy ez a karkötő „természetes frekvenciákat használ, amelyek elősegítik az erőt és a jó közérzetet”, „sportolók és filmsztárok viselik”, miközben más állításokat is beleszőnek, amelyek nem eléggé jelentik azt, hogy valóban hazugságok legyenek.
A „bemutató”, amely a karkötő egyensúlyt segítő képességét árulja, valóban működik, és valóban lenyűgözi az embereket, de ez valójában egy olcsó bohóctrükk, amelynek semmi köze a karkötőhöz. Ez a videó részletesen foglalkozik az egész dologgal.
Az emberek szeretnék megtudni, hogy mi vár rájuk, hiszen attól félnek a legjobban, amiről nem tudnak. Ezért sokszor olyan emberekhez fordulnak, akik állításuk szerint látnokok. Majd ezek a látnokok ellepték a TV műsorokat, de gyorsan le is sújtottak rájuk tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok miatt, mint például az ingyenes látnoki olvasás ígérete, ami valójában elég drága volt.
Erre tökéletes példa a jól ismert fantom gerincműtét.
Ám ezt egy legális kiskapuval ezek a látnokok visszatértek és a mai napig verik át az embereket.
Rengeteg furcsa edzőeszköz van, amit a tévéreklámok elénk hordanak, de a Shake Weight-et muszáj kiemelni, mert egyszerűen nagyon vicces. Mint a legtöbb tévés edzőtrükk, a Shake Weight mindent ígér, de semmit sem csinál.
Némi izomműködést eredményez, ha ráznád a dolgot, de nem igényel teljes mozgástartományt, így szinte biztosan kevésbé hatékony, mint egy súlyzó használata, és határozottan sokkal inkább úgy néz ki, mintha… nos.
Ki hinné el, hogy a zsírját rázogatva lefogyhat?
Ez a „professzionális tónusnövelő rendszer” három nagyon fontos elemet tartalmaz a Vibro Beltet, a „walk it off” tervet és egy táplálkozási útmutatót. Nem tudom biztosan megmondani, de szerintem ugyanolyan eredményt érhetsz el, ha követed a táplálkozási és sétálási útmutatót, és otthon hagyod az övet. Amit látjátok más vibráló termékek is készültek.
2024.02.01. - Az összes vírustípus közül talán a spyware és a malware a legkellemetlenebb, amibe…
2024.02.01. - Egyszerűen nem lehet vitatni, hogy amióta csak megjelent a Call of Duty Warzone,…
Bódi Dániel 2024.02.01. - Néhány napja kezdetét vette a GoG évi első nagy játékakciója, ahol…
2024.02.01. - A zenei játékok és a hozzájuk készült hangszeralakú vezérlők nagyon népszerűek voltak a…
Gábor János 2024.02.01. - Az új iPhone termékcsaládba kerülő chip annyira gyors lesz, hogy már…
2024.02.01. - A Silent Hill egy olyan játék, ami számtalan rajongó számára egy kihagyhatatlan klasszikus.…