A Call of Duty: Modern Warfare 2 az elmúlt hetekben számos különböző szivárgás tárgyát képezte. Most egy újabb szivárgás látott napvilágot, amely szerint a játék változtatásokat tervez a multiplayerben, pontosabban a SBMM-ben.
A szivárgás szerint a játékmenet a készülő játékban lassabb lesz, mint a Vanguardban, ugyanakkor gyorsabb, mint a Modern Warfare 2019-ben.
A franchise-t övező legújabb szivárgás a neves Call of Duty-szivárogtatótól, RalphsValve-tól származik. Ahogy azt fentebb is említettük, a szivárogtató azt állítja, hogy a sorozat változtatásokat eszközölhet a játék skill based matchmaking rendszerében, vagyis abban, hogy a játék hogyan rakja össze a játékosokat a meccsekben.
A funkció egy ideje fontos kérdés a játékosok körében, mivel jelenleg bár elvileg a képességek alapján kerülünk egy meccsbe másokkal, ez vagy nem működik jól, vagy nincs is rá szükség. A rajongóknak így érthető módon nem szeretik a funkciót, és sokan azt szeretnék, ha csak rangsorolt játékmódban jelenne meg.
Jelenleg a SBMM a Call of Duty többjátékos játékaiban működik, ami azt jelenti, hogy a játékosok valószínűleg minden meccsen más, ugyanolyan képzettségű játékosokkal kerülnek szembe. Ez valamelyest átalakítja egyes játékosok számára a játék élvezetét. Vagy túl nehéz lesz a játék, vagy éppen nem nyújt elég kihívást.
Ám ez a Call of Duty: Modern Warfare 2-ben, illetve a Warzone 2-ben megváltozhat.
Sajnos a szivárgás arról nem értekezik, hogy a fejlesztők hogyan változtatnának a skill based, vagyis képesség-alapú matchmekingen. Persze két elképzelésünk azért van róla.
Az egyik tippünk, hogy sokkal szigorúbb lesz a rendszer, így valóban a veled egy szinten álló játékosokkal kerülsz össze. Ez azt jelentené, hogy nem találkozol nálad jóval erősebb vagy gyengébb ellenfelekkel. A szigorúbb rendszer azt is jelentheti, hogy a statjaidat sokkal jobban figyelemmel kíséri a rendszer, hogy hozzád mérje a meccseknél az ellenfeleket képességeit. Ez azt jelenti, hogy az ellenfelek kevésbé okozhatnak neked meglepetést.
Az enyhébb SBMM rendszerben talán nem csak a veled egy szinten állókkal kerülnél össze, hanem azokkal is, akik kicsit erősebbek vagy kicsit gyengébbek. Ez azt jelentené, hogy néhol könnyebb lenne a harc, néhol viszont kihívást tartogatna.
A fejlesztők részéről talán az jelentené a legjobb megoldást, ha az SBMM rendszert valóban csak a ranked játékmódba kerülne be. Így boldog-boldogtalan játszhatna együtt a különböző játékmódokban, függetlenül a szintektől és képességektől.
Természetesen remélhetőleg a reverse boostingra is ránéznek a fejlesztők, mivel jelenleg sokan direkt kikapnak, hogy aztán könnyebb lobbikban tapossák el a kezdőbb játékosokat. A kiszivárogtató állítólag felfedett néhány killstreaket is, amelyek a játékban lesznek, köztük a klasszikus UAV, a Sentry, a Chopper Gunner és egy új killstreak, a „Soundwave”, amely állítólag a többi játékos hallását torzítja, amikor aktiválódik.
Bódi Dániel 2024.02.21. - Váratlanul duplájára nőtt az iPhone 15 akksijának élettartama - szúrta ki…
Bódi Dániel 2024.02.20. - Hiába az egyik leghasznosabb térképes alkalmazás a Google Maps, alkalomadtán néha…
Gábor János 2024.02.21. - Videojátékot fejleszteni drága és időigényes dolog, ez nem újdonság. Egy AAA…
2024.02.21. - Az Elden Ring toronymagasan minden médiumnál 2022 év játéka volt. A FromSoftwer open-world…
2024.02.21. - A tudósok úgy tűnik, hogy az elmúlt időszakban rendesen ráfeküdtek a fénnyel történő…
Bódi Dániel 2024.02.21. - Hosszú idő telt el a legutóbbi Nintendo Direct esemény óta, így…