Az utóbbi hetek apróbb CS:GO frissítései rengeteg felhasználó életét megnehezítették, pedig papíron nem tartalmaztak olyan fejlesztéseket, amelyek ezt indokolnák. Gondolhatnánk, hogy megint a Reddit népe reagálja túl a problémát, de már profik is jelezték Twitteren, hogy lényegesen kevesebb FPS-t és dropokat tapasztalnak. A BLASTPremier adminjai is erre a következtetésre jutottak, így a felhasználók egyből nekiálltak potenciális javításokat keresgetni.
Szerencsére a FaceIT egyik volt fejlesztője egyből cadiaN és a közösség segítségére sietett.
Nem garantált, hogy mindenkinél azonos hatásfokkal működik majd a módszer, de biztató, hogy Redditen és Twitteren is csupa pozitív visszajelzések jelentek meg a bejegyzés alatt. Nézzük is a fenti módszert:
Természetesen minket is érintett a probléma, így adtunk egy esélyt a fenti módszernek. Szerencsére nem is kellett csalódnunk, kézzelfogható eredményt hozott a pár perces művelet. A mérésekhez az FPS Benchmark közösségi pályát használtuk, 64 tickes szerveren. A tisztogatás előtt 430-450 körüli átlagképkockákat dobott a játék, míg utána az 520-at karcolgatta többszöri mérés után is.
A „teszt”konfig főbb részei, ha valaki viszonyítani szeretne hozzá:
Reméljük nálatok is beválik a fenti megoldás, szomorú, hogy a közösségnek kell ezek után kutatnia.
2024.02.02. - Manapság, amikor a videokártya és hardver piac kezd kicsit helyreállni, sokszor előkerül az…
2024.02.02. - Tudom, hogy ez egyeseknek furcsa lehet, de még mindig nagyon sokan használnak Windows…
2024.02.02. - Amikor azt mondom, hogy 20 évvel ezelőtt elképzelhetetlennek tűnt az, amit ma a…
2024.02.02. - Előre szeretném leszögezni, hogy a következő információk egy olyan szivárgásból származnak, melynek a…
Bódi Dániel 2024.02.02. - Alig több mint három évvel ezelőtt megtört a hosszú ideje vastagon…
Gábor János 2024.02.02. - A filmes hírek egyik atombombáját a Deadline dobta le, aztán az…