A játékokban régóta bevett szokás, hogy valamilyen szinten visszajelzést adnak a különböző dolgokról az in-game HUD-on is. Kiírathatjuk az FPS számunkat, ping értékünket vagy épp a komponenseink kihasználtságát és azok hőmérsékleteit. Ha kicsit több adatra vágyunk, akkor részletesebb grafikonokat vagy szövegeket is kirakhatunk a képernyőre. Kiváló példa erre a CS:GO net_graph parancsa, de a Valorantban is elég részletes statisztikákat kaphatunk a megfelelő opciókat bekapcsolva.
Más játékok a hálózattal vagy a géppel összefüggő problémákat inkább ikonok formájában tolják a játékosok arcába, hiszen ezeket könnyebben értelmezi a nagy többség a sokszor kesze-kusza konzolos kiíratásokhoz képest. Ez alól a Warzone sem kivétel, öt darab in-game szimbólummal hozza a játékosok tudtára, hogy milyen jellegű problémákat érzékel a kliens a háttérben.
Nézzük is meg ezeket és a jelentésüket!
A mindennapok során leginkább az első három fog majd szembejönni, hiszen ezek gyakoribb hibajelenségek a másik kettőhöz képest.
Te mindegyik jelentését ismerted?
2024.02.02. - Előre szeretném leszögezni, hogy a következő információk egy olyan szivárgásból származnak, melynek a…
Bódi Dániel 2024.02.02. - Alig több mint három évvel ezelőtt megtört a hosszú ideje vastagon…
Gábor János 2024.02.02. - A filmes hírek egyik atombombáját a Deadline dobta le, aztán az…
2024.02.02. - Tudom, hogy még mindig nagyon sokan használnak Windows 10-et, de a Microsoft a…
Gábor János 2024.02.02. - Végre ismét két ajándékot vág hozzád az Epic Games Store. A…
Bódi Dániel 2024.02.01. - Nincs új a nap alatt: tovább döglődik a fizikai játékterjesztés. Tudtuk…