Az elmúlt években a Call of Dutyban volt egy kiszámítható visszarúgás-rendszer a fegyverekhez. Ahogy a neve is mutatja, a fegyverek visszarúgása a tartozékoktól függetlenül kiszámítható mintázat szerint alakul, ami megkönnyíti a fegyverek elsajátítását.
A Vanguardban a dolgok csak egy kicsit változtak. A játékosok felfedezték, hogy a fegyveren lévő csatolmányoktól függően néhány lövés véletlenszerű irányba fog elszállni.
Ez máris elég sok játékost bosszantott a multiplayerben, és néhányan változtatásokat követeltek. JGOD esetében azonban aggályai vannak amiatt, hogy a bloom funkció átkerülhet a Warzone-ba, és ott is hatással lehet a dolgokra.
A Warzone statisztikaguru számos kulcsfontosságú problémát emelt ki a Vanguard multiplayer jelenlegi állapotával kapcsolatban – főként a bugkora és más, a játékosoknak fejfájást okozó malőrökre, köztük a bloomra összpontosítva.
„Előfordulhat, hogy a lövésed a helyén van, és hirtelen a golyó oda megy, ahova akar, és nem feltétlenül oda, ahova céloztál, ami csak csökkenti a képességbeli különbséget” – mondta az új mechanikáról, rámutatva, hogy a játékosoknak a jövőben tisztában kell lenniük vele.
„Ez egy randomizált tényezőt ad egy amúgy is alacsony képességkülönbségű játékhoz. Kicsit tartok attól, hogy ezt ténylegesen hozzáadják a motorral együtt, amint a Vanguard integrálódik a Pacificbe” – tette hozzá JGOD.
Ahogy a YouTuber megjegyzi, a Flinch mechanikának is van néhány problémája a Vanguardban, különösen azzal, hogy mennyire befolyásolja a célzást – a célkeresztet az égbe dobja, és lehetetlenné teszi a tűzharcokat. A kettő együtt hatalmas fejfájást okozhat a Warzone játékosoknak, bár meg kell várnunk, hogy a fejlesztők a decemberi integráció előtt változtatnak-e rajta. Ezek a változtatások befolyásolhatják a Warzone-t ahogy eddig ismertük.
A múlt héten írtunk egy velős összefoglalót arról, hogy a fejlesztők hogyan integrálják a Vanguard fegyvereket a Warzone-ba. Itt pontosan leírták, hogy tisztában vannak azzal, hogy ami a Vanguard multiban működik, az nem működik majd a Warzone-ban.
Ami jó a Vanguard multijában, nem biztos, hogy jó a Warzone-ban. Ennek eredményeként a fejlesztőcsapatoknak konkrét módosításokat kell végrehajtaniuk.
„A [Vanguard] fegyverek nagyobb visszarúgással rendelkeznek, mint a korábbi CoD játékokban. Ez nem feltétlenül így lesz majd a Warzone-ban” – magyarázta egy fejlesztő. A fegyvereket tehát kis módosítással hozzák át, hasonlóan ahogy a Modern Warfare, vagy épp a Cold War esetében.
JGOD talán nem olvasta ezeket a híreket, így talán az aggodalma alaptalan. Szívből reméljük, hogy tényleg így van, és minden rendben lesz.
2024.04.14. - Ahogy nem is olyan rég mi is beszámoltunk róla, elképesztő módon lepte meg…
Bódi Dániel 2024.04.14. - Lehet, hogy a Mobilfox közösségi médiás tevékenysége nem különösen egyedi, vagy…
Bódi Dániel 2024.04.14. - Lehet velem vitatkozni arról, hogy melyik a valaha készült legjobb videojáték,…
Bódi Dániel 2024.04.14. - A cím olvasatán menten a szívükhöz kapó Hősök ősrajongók számára egyszerre…
Bódi Dániel 2022. 11. 15. - Mint újságíró és ex-fejlesztőpalánta általában a játékok legális forrásból…
Bódi Dániel 1. Dragon Ball és a Z Ha anime, akkor Dragon Ball. Persze most…