Életmód

Magyarósi Csaba egy teljesen új szintre emeli a magyar vlog és a reklám fogalmát

Ha a magyar vloggerekről kezdünk el beszélgetni, akkor Magyarósi Csaba mellett nem lehet elmenni néhány szó nélkül. Az újságíróból lett (többek között) youtuber ugyanis már évek óta azt példázza a hazai tartalomgyártóknak és fogyasztóknak, hogyan is kellene kinéznie egy tartalomdús, igényes és sok esetben izgalmas vlognak. Sajnos, nem sajnos, csak keveseknek sikerül akár csak hasonló minőségben, de úgy, mint ahogyan Csaba csinálja, eddig talán még senkinek sem.

Ezért nagy szó, hogy még önmagához képest is feljebb rakta a képzeletbeli lécet egy néhány nappal ezelőtti videójával, melyben nem csak a magyar tartalomgyártóknak mutatja meg, hogyan volna ildomos néha-néha tartalmat készíteni, hanem azt is remekül példázza, hogyan kell reklámozni egy olyan terméket, ami önmagában egyáltalán nem vágna az adott témába.

Ehhez persze kell némi kreativitás, de legfőképp az igényes tartalomra való törekvés, ami sajnos sokakból hiányzik. Nyilván nem mindenkinek lehetnek olyan kapcsolati és anyagi lehetőségei mint Csabának, de rajta túl is láthattunk már ötletes és roppant vicces megoldásokat egy-egy termék promójára – mint például Zsozéatya Asus természetbúvár reklámja, vagy Radics Peti Predator monitoros agymenése. Vagyis kreativitással szinte mindent lehet kompenzálni, erre pedig a Humorizmus lehet a legjobb példa, aki szerény lehetőségeiből is többet ki tud hozni, mint néhány Dezső Bence együttvéve.

Indiana Jones és az Örmény Szent Lázár Titka

Kép: Magyarósi Csaba – Instagram

Ez a lenne a címe Csaba legújabb vlogjának, ami egyedülálló módon három nappal a globális „premier” után kapta meg a hivatalos plakátját. A „mozi” cselekménye egy kincsvadász kalandor körül forog, aki egy különösen ritka és értékes ereklye után kutat, de egy barátja elárulja őt, és kezdődhet az országokon átívelő hajsza.

A legfrissebb Indi-kalandban egy fiatalabb Jones professzort láthatunk, akit Harrison Ford-ot váltva a magyar származású Magyarósi Csaba alakít. Nemezisét, a gazdag műgyűjtőt az ismert humorista, Musimbe Dávid Dennis kelti életre, aki emlékezetes játékával méltán vonulhat be az Indiana Jones legjobb „gonoszai” közé.

A nyitóhétvégén a magyar Youtube-mozik csordultig telve voltak, a cikk írásának pillanatában már több mint 81.000 nézőt számlál a jegyiroda, az érdeklődés pedig egyáltalán nem látszik apadni, ami voltaképp érthető is. Ami furcsa lehet, hogy a premierrel egy időben felkerült a kalózverzió a világ legnagyobb videómegosztó platformjára is, így mindenki megnézheti a kalandos filmet ingyen.

Hogy hol a reklám, vagy mit kellene tanulnia mindebből a hazai vloggereknek? Az Csaba „filmjéből” kiderül! ->

 

Bódi Dániel

Korábbi cikkek

Ez már mennyiség: 136 film és 5 sorozat került fel csendben a SkyShowtime-ra

Bódi Dániel 2024.04.05. - Audrey Hepburn, Al Pacino, Brendan Fraser, Eddie Murphy, Dwayne Johnson, Leonardo…

2 óra telt el azóta...

Jönnek az Apple otthoni robotjai? Akár kettő is lehet – ezt tudjuk eddig

Gábor János 2024.04.05. - Az Apple abban reménykedik, hogy „a következő nagy dobása” egy otthoni…

2 óra telt el azóta...

Igazán megéri elindítanod a mobilos Warzone-t, ütős ajándékok várnak

2024.04.05. – A Call of Duty március 21-én egy újabb címmel bővült. A Warzone Mobile…

3 óra telt el azóta...

9 addiktív, mégis elhanyagolt sorozat a Netflixen, amit látnod kell!

Gábor János 2024.04.05. - Ezek a Netflix sorozatok a lebilincselő narratívájukkal és egyedi bájukkal olyanok,…

4 óra telt el azóta...

Olyan újítást kap az Edge böngésző, amit a gamerek imádni fognak

2024.04.05. - A Microsoft Edge webböngésző olyan új funkciót kap, aminek bizonyára minden PC játékos…

4 óra telt el azóta...

Nem minden a számozás: ezt az AMD 3D V-Cache processzort ne válaszd

2024.04.05. – Manapság az AMD és az Intel teljesen más utat jár be, ha a…

5 óra telt el azóta...