RIP DDoS - A bíróság keményen megbüntette a Rainbow Six: Siege szerverek támadóit
Döntött a bíróság: a Ubisoft szervereit támadó szoftverek eladóinak komoly kártérítést kell fizetniük.
Döntött a bíróság: a Ubisoft szervereit támadó szoftverek eladóinak komoly kártérítést kell fizetniük.
Döntött a bíróság: a Ubisoft szervereit támadó szoftverek eladóinak komoly kártérítést kell fizetniük.
A világ egyik legnagyobb játékkiadója nemrég precedensértékű pert nyert hackerek ellen, akik olyan szoftvereket értékesítettek, melyek negatívan befolyásolták a játék elérését. A kaliforniai szövetségi bíróság július 9-én zajló per során a Ubisoft javára döntött három férfi ellen, akik állítólag DoS és DDoS szoftvert árultak játékosok számára online.
A hackerek pénzbírságot kell fizessenek.
A bíróság a három férfit, Dennis Krukot, Benjamin Ruesinket és Roland-Daniel Soos-t 153 092 dollár, nagyjából 46,8 millió forint megfizetésére kötelezte. Ez gyakorlatilag véget vet egy 18 hónapja futó ügynek, ami még 2020 januárjában indult. A per során a Ubisoft független nyomozók segítségével buktatta le a 3 férfit, akik számos webhelyen DoS és DDoS szolgáltatásokat értékesítettek. A webhelyek a következők voltak: sng.one, r6.support, r6s.support, stressed-stresser-stressing-stressers.com, r6ddos.com stb.
Természetesen a bíróság azt is elrendelte, hogy állítsák le ezeket az oldalakt, sőt: a domaineket át kell adniuk a Ubisoftnak. A dologra shroud is reagált.
3 men who used to offer DDoS services against R6 servers have now been ordered to shut down their websites and pay an amount of $150,000.
byu/Taxhan8a inRainbow6
Mi az a DoS és DDoS?
A DDoS (Distributed Denial of Service) egy elosztott szolgáltatásmegtagadással járó támadás, amely az informatikai szolgáltatás teljes vagy részleges megbénításában mutatkozik meg. Egész gépparkok vehetnek részt ilyen támadásokban, aminek során a szerverek nem bírják a terhelést és egyszerűen leállnak.
A DoS és a DDoS támadások lelassítják a játékosok és a szerver kapcsolatát, jelentősen megnövelve a pinget és a desyncet. Ezt játékosok saját előnyükre használják, amivel eredményesebbek lehetnek, vagy csak tönkretehetik a játékélményt.
Reméljük, hogy a Ubisoft törekvése folytatódik és még több DDoS támadót akadályoznak meg abban, hogy szórakozzanak a szerverekkel és velünk!