A hosszú várakozási idők a League of Legends játékban legalább annyira frusztrálók lehetnek, mint maga a játékmenet. A hosszú sorbanállási időnek több oka is lehet, de lehet, hogy csak egy szerverprobléma, amit a Riot Gamesnek kell kijavítania.
A hosszú sorbanállási időket a League of Legendsben az okozza, hogy nincs elég ember, aki összeállna veled. A játék kliense automatikusan kiszámolja a sorban állókat a hasonló játékszintű emberekkel.
Íme néhány ok, amiért nincs elég ember a queue-ban, hogy párosítson veled:
Minél magasabb szinten játszol, annál nehezebb a játéknak veled egy szinten lévő játékosokat keresni. Ezért játszik sok streamer smurf accountal, mert nekik van, amikor 10-20 perc egy Queue.
Ha késő éjjel, vagy korán reggel játszol, akkor természetesen nehezebb lesz meccset találni neked, mert sokkal kevesebben játszanak. Nehéz lehet egy éjjeli bagolynak LoL-ozni…
Itt is csak a játékosbázis lehet a hibás, ha mindenki rankedezik és normalozik, akkor természetesen a kevésbé népszerű játékmódok a háttérbe szorulnak. Nekem ilyen volt a One For All, én ki nem állhattam azt a játékmódot, így nem is játszottam vele, ami azt jelenti, hogy már nem kerestem hozzá játékot.
Kevesen szeretnek supportot játszani, vagy egyszerűen mindenki azt a szerepet akarja, mint te. Így a játék addig próbál keresni játékot, míg mindenki a kedvenc szerepében tud játszani. Természetesen létezik az Auto-Fill, de azt senki sem szereti.
Pedig emlékezzünk vissza a régi „szép” időkre, amikor az döntötte el, hogy hol játszol, aki gyorsabban írta be chatbe, vagy szimplán előbb választott hőst.
Mégis sok játékos számolt be nemrég arról, hogy a League of Legends meccseire a várakozási idő kivételesen hosszú volt. A Riot Games nem nyilatkozott hivatalosan a problémáról. Ha ez továbbra is így történik, a fejlesztőknek meg kell vizsgálniuk a dolgot.
Amúgy már volt ilyen probléma, de akkor a Riot Games reagált a problémára:
Azt mondták akkoriban, hogy ez mind a játékélmény fokozása miatt van.
2024.04.02. – Április harmadikán élesedik a Warzone és Modern Warfare III legújabb frissítése. Nem csak egy…
2024.04.02. – Az elmúlt időszakban aranykorukat élik a gamer monitorok. A legutóbbi elemzések, kutatások kimutatták, hogy…
2024.04.02. – Hosszú évekig a 60 Hz-es LCD monitorok uralták a piacot. Ez azt jelenti,…
2024.04.02. – Az Intel processzorokban hosszú évek óta találkozhatunk grafikus magokkal, ám ezek kifejezetten gyenge egységek…
2024.04.02. – A Call of Duty: Warzone és Modern Warfare II fejlesztői még a 2023-as…
2024.04.02. - Amikor előkerül az örökzöld téma, hogy PC-t, vagy konzolt vegyen az ember, előbbi…