Az utóbbi időben a League of Legends-ben eluralkodott egy mobilitási probléma, ahol a bajnokok fénysebességgel száguldoznak a pályán. A „mobility creeping” már jó ideje aggasztó tényező a League of Legends játékosok számára. Legyen szó Gwen E-jéről, vagy Lillia autojáról, az ellenfelek nem tudnak elmenekülni a dash vagy mozgássebesség elől. A probléma már régóta uralkodik a játékban, és azután erősödött, hogy Shurelyas és Turbo Chemtank átdolgozást kapott a 11. szezonban.
A Riot Games azonban végre komoly lépéseket tesz a probléma megoldásáért.
Mark „Scruffy” Yetter, Gameplay Design Director egy blogbejegyzésben kifejti a League of Legends mobilitáscsökkentésével kapcsolatos filozófiát.
Scruffy szerint:
„A mobilitás a League harc egyik alapvető építőköve, mivel egyszerre izgalmas és szükséges eszköz arra, hogy a többi játékost lőtávolságon belül tartsuk, vagy közelharcként közelharcban tartsuk. Vannak olyan helyek, ahol a mobilitás túlságosan erős, beleértve néhány tárgyat, amelyek túllépték az egészséges határokat„.
A fejlesztők a Riot néhány magasabb szintű filozófiájára összpontosítanak a mobilitás körül, miközben azon dolgoznak, hogy javítsák a League of Legends játékosok játékélményét. Ezek a változtatások pedig a következő patchekben lesznek tapasztalhatók.
Bódi Dániel 2024.04.05. - Audrey Hepburn, Al Pacino, Brendan Fraser, Eddie Murphy, Dwayne Johnson, Leonardo…
Gábor János 2024.04.05. - Az Apple abban reménykedik, hogy „a következő nagy dobása” egy otthoni…
2024.04.05. – A Call of Duty március 21-én egy újabb címmel bővült. A Warzone Mobile…
Gábor János 2024.04.05. - Ezek a Netflix sorozatok a lebilincselő narratívájukkal és egyedi bájukkal olyanok,…
2024.04.05. - A Microsoft Edge webböngésző olyan új funkciót kap, aminek bizonyára minden PC játékos…
2024.04.05. – Manapság az AMD és az Intel teljesen más utat jár be, ha a…