A mai napon elstartol tesztszerveren a Rainbow Six: Siege Year 6 Season 2: North Star névre hallgató szezonja. Az éles szerverekre június 14-én érkezhet majd meg, ha minden a tervek szerint alakul.
Nézzük is milyen újdonságokra számíthatunk!
Új Defender Operator – Thunderbird
- 3 speed, 1 armor Operator
Gadget: Kóna Station
- Automatikusan gyógyítja a közelben lévő Operatorokat, Doc-szerű stim shotokkal
- Minden stim után némi cooldownra kell számítanunk
- Képes felszedni a down-olt Operatorokat
- A támadókat is gyógyítja
- A Station elpusztítható lövedékekkel, robbantással vagy Twitch drónnal
Elsődleges fegyverek:
Másodlagos fegyverek:
Másodlagos gadgetek:
- Nitro Cell
- Impact Grenade
Map Rework: Favela
- A House-hoz hasonlóan ez is Casual átdolgozás
- Teljesen átdolgozzák az alaprajzot is, szinte új pályáról beszélhetünk.
- Rengeteg elpusztítható fal eltűnik a pályáról.
Scoreboard 2.0
A fejlesztők kicsit hozzányúltak a Scoreboardhoz is.
Gameplay változások
Health & Armor átdolgozás – Nem biztos, hogy a szezon elején megérkezik éles környezetbe
- Az armorok „hozzáadott” HP-ként fognak viselkedni
- 1 armor => 100 HP
- 2 armor => 110 HP
- 3 armor => 125 HP
- Rook vest mostantól +20 HP-t ad
- Finka Adrenal Surge-je mostantól normál gyógyításként fog működni.
Melusi – Banshee
- Ha aktív a készülék, akkor a középpontja („Banshee Core”) mostantól nem lesz védve a lövedékek, lézerek, robbanások és melee támadások ellen, mert „kinyílik” a készülék.
- A külső burkolat továbbra is golyóálló marad, de a robbantásokat ez sem fogja bírni.
- Mostantól érzékeli az ellenfelek lábát is
Shattered Glass – Ideje betörni az ablakokat
- A játékosok mostantól egy melee hit segítségével betörhetik Mira Black Mirror és Maestro Evil Eye eszközeinek, illetve a golyóálló kamerának az üvegét is. Ennek működéséről már korábban is írtunk.
A lövedékek nyomai
- Mostantól nem láthatunk át a lövedékek által ütött lyukakon.
A holttestek
- Mostantól a lelövésük után pár másodperccel eltűnnek a holttestek és egy félig átlátszó Operator ikon lesz a helyükön.
Muzzle/torkolat kiegészítők
- A Compensator mostantól leginkább a horizontális visszarúgást csökkenti
- A Flash Hider mostantól leginkább a vertikális visszarúgást csökkenti
- Muzzle Break változatlan maradt
A halál 3 árnyalata
- A halálunk után három részre oszthatjuk a történéseket
- Phase #1: A kamera elhagyja a tested és arra fókuszál, ami megölt
- Phase #2: Visszajátszás a halálodról
- Phase #3: Support állapot
- Átugorhatóak az egyes Phase részek
Smoke – Gas
- Javítottak a vizuális megjelenésén
- Mostantól nem csökken a sebzése, ha tovább állunk a gázban
- Már nem képes a falakon áthatolni a gáz
Operator és fegyver változások
A fenti Melusi, Finka stb. változásokon kívül azért még készültek továbbiakkal is a fejlesztők. Nézzük is ezeket!
ASH
- A Breaching Rounds-ok száma 2 lett, az eddigi 3 helyett
- Módosítottak az R4-C visszarúgásán, nehezebb lesz kezelni
- Breaching Rounds-ok mostantól immunisak az elektromosságra
VIGIL
- Módosítottak a K1A visszarúgásán, nehezebb lesz kezelni
ZERO
- Az Argus Camera a Twitch drone-hoz hasonló rendszert kapott, 15 másodperces cooldownnal és egy lövési lehetőséggel.
BEARING 9 (HIBANA, ECHO, THUNDERBIRD)
- Átdolgozott visszarúgás, könnyebb lesz kezelni. A horizontális szórás sokkal konstansabb lesz és közelebb lesz a célkereszt középpontjához.
SMG-12 (VIGIL, DOKKAEBI, WARDEN)
- Átdolgozott visszarúgás, könnyebb lesz kezelni. Az első lövés „ütése” és a vertikális visszarúgás is barátságosabb lesz. Ezen kívül pedig a horizontális szórás is jobban megjósolható lesz (balra húz).
A teszt szerverre megérkezett „GAMEPLAY AFTER DEATH” változások ebben a szezonban BIZTOSAN (míg a HP -> Armorra van esély) nem érkeznek meg éles szerverre, ezért nem lettek érintve ebben a bejegyzésben. A teljes angol nyelvű changelogot >IDE< kattintva érheted el.