League of Legends

Nerfek és buffok hada – 19 hős változott a LoL 11.9-es frissítésében

Mivel a Mid-Season Invitational már itt van a sarkon, a fejlesztők egy „változatos csapatot” szeretnének a nemzetközi színpadra vinni az izlandi Reykjavíkban május 6. és 23. között, A céljuk Gragas eltávolítása a reflektorfényből, és olyan hősöket kiemelni, mint Shen és Lulu.

A 11.9-es patch várhatóan április 28-án, szerdán kerül az élő szerverekre, és rengeteg változást hoz a Summoner’s Riftre.

Nézzük, melyik hősök változnak a 11.9-es frissítéssel

Diana

Alapértékek

  • Páncél növekedési értéke : 3,6-ról 3,1-re
  • Életerő növekedés: 7.5-ről 6.5-re

Passzív- Holdezüst penge

Bónusz támadási sebesség:  20–40%ról(szinttől függően) 15–40%ra(szinttől függően)

Dr. Mundo

  • Páncélzat növekedése: 3,5röl 3-ra
  • AD növekedés: 3,5röl 3-ra

Garen

W – Bátorság

  • Bónusz ellenállások : 0,25 páncél és varázsellenállás jelzőnként0,2 páncél és varázsellenállás jelzőnként
  • Maximális bonusz ellenálláshoz szükséges egységek száma : 120ról150-re

Gragas

E – Kicsi a rakás!

  • Alapsebzés: 80/130/180/230/280-ról 80/125/170/215/260-re

Hecarim

  • Páncélzat: 36-ról 32-re
  • Páncélzatnövekedés: 4-röl – 4.25-re

Q – Tombolás

  • Sebzés növekedés jelzőként : 5%-ról 2%-re (+1% minden 33 bónusz sebzés után)

W – A rettegés szelleme

  • Hecarim mostantól nem nyeri vissza a területen belül ellenfelek által elszenvedett sebzés 30%-át.
  • Hecarim mostantól életerőként nyeri vissza a célpontnak okozott sebzése 30%-át (+1% minden 40 bónusz sebzés után).
  • Ennek a felét, 15%-át (+1% minden 80 bónusz sebzés után) nyeri vissza a szövetségesek által okozott sebzés után.

 

E – Elsöprő roham

  • Minimális alapsebzés : 35/65/95/125/155-ról 30/50/70/90/110-re
  • Maximális alapsebzés : 70/130/190/250/310-ról 60/100/140/180/220-ra

Heimerdinger

W – Hextech Mikrorakéták

  • Kezdeti rakétasebzés: 50/80/110/140/170-ről 50/75/100/125/150-re.
  • Maximális rakétasebzés 90/144/198/252/306-ról 90/135/180/225/270-re.

Jinx

Q – Van másik!

  • Kritikus csapás Halszálka szétterülő sebzésével –Hiba javítás! : 200%-ról 175%-ra (Az elsődleges célpontnak okozott sebzés nem változik, eddig is helyesen 175% volt)

Kayn

Q – Kaszasuhintás

  • Darkin sebzésmódosító: A teljes AD 55 százalékról -A teljes AD 65 százalékig.

Kindred

Q – Báránytánc

  • Töltési idő: 9 másodpercről – 8 másodpercre csökkent
  • Alapsebzés A sebzés a következő: 60/80/100/120/140-ről 60/85/110/135/160-ra.

Kog’Maw

  • Q – Maró köpés
    Ellenállások csökkentése: 20/22/24/26/28 százalékról 25/27/29/31/33 százalékra.
  • E – Mérgező takony
    Költség: 80/90/100/100/110/120 manáról 60/70/80/90/100 manára.

Lulu

W – Veszély

  • Töltési idő : 16/15/14/13/12 másodpercről – 15/14/13/12/11 másodpercre
    Szövetségeseknek adott bónusz támadási sebesség: 20/23,75/27,5/31,25/35%ról 25/27,5/30/32,5/35%ra

Morgana

W – Gyötrő árnyak

  • Szörnyek elleni sebzés: 200%-ról 185%-ra

Rumble

  • Passzív – A Roncstelep titánja
    Túlhevített bónusz sebzés találatnál: (+30 százalék AP) 5-től 40-ig (+25 százalék AP)

Sett

W – Parasztlengő

  • Sebzési arány : 10% minden 100 bónusz sebzés után növekedett  20% minden 100 bónusz sebzés utánra

R – Kiütés

  • Sebzési arány : 100% bónusz sebzés növekedés 120% bónusz sebzésre

Shen

R – Egysében az erő

  • Minimális és maximális pajzs változtatások
    Mostantól AP-ból is scale-el

Taric

Általános

A kötelékek működése : Ha az R – Kozmikus ragyogás, E – Káprázat vagy W – Erőd képesség Taric csatlakoztatott, a térképen jelen nem lévő szövetségesét célozza meg, a hős visszatérésekor mostantól nem kezdődik el a varázslás, jelennek meg a vizuális effektusok vagy jönnek létre a jótékony hatások a célponton (az eltűnés oka lehet például Elise E – Ereszkedés vagy Master Yi Q – Alfa-csapás képessége, stb.).

Q – A Csillagfény érintése

  • Költség :  Költség: 70/80/90/100/110 manáról 70/75/80/80/85/90/90 manára

Trundle

E – Jégoszlop

  • Lassítás 20/30/40/50/60 százalékról 32/39/46/53/60 százalékra

Vladimir

  • Q- Transzfúzió
  • Töltési idő : 9/7.75/6.5/5.25/4 másodpercről 9/7.9/6.8/5.7/4.6 másodpercre

Xerath

Q – Arkanopluzus

  • Sebzés : 80/120/160/200/240 (+75 százalék AP) 70/110/150/190/230-ra (+85 százalék AP)

W – Pusztítás szeme

  • Alapsebzés: 60/90/120/150/180-ról 60/95/130/165/200-ra.
    Felerősített alapsebzés: 100.02/150.03/200.04/250.05/300.06 (a robbanás középpontjában lévő ellenségek) 100/158.4/216.7/275/333.3 (a robbanás középpontjában lévő ellenségek).

Ez elég sok változás egy patch alatt meglátjuk, hogy mennyit fog változni a játék tőle.

DV

Korábbi cikkek

Ezzel a Warzone fegyverrel darálj a Season 2 utolsó óráiban

2024.04.02. – Április harmadikán élesedik a Warzone és Modern Warfare III legújabb frissítése. Nem csak egy…

8 óra telt el azóta...

A 240 Hz sem álom többé, bomba áron adják ezt a gamer monitort

2024.04.02. – Az elmúlt időszakban aranykorukat élik a gamer monitorok. A legutóbbi elemzések, kutatások kimutatták, hogy…

8 óra telt el azóta...

Tudományosan bizonyították, hogy van, aki több FPS-t lát, mint az átlag

2024.04.02. – Hosszú évekig a 60 Hz-es LCD monitorok uralták a piacot. Ez azt jelenti,…

8 óra telt el azóta...

Az Intel már készül, nagyot szólhatnak az újgenerációs videokártyáik

2024.04.02. – Az Intel processzorokban hosszú évek óta találkozhatunk grafikus magokkal, ám ezek kifejezetten gyenge egységek…

9 óra telt el azóta...

Ezeket adja a prémium Call of Duty BlackCell Pass – Megéri megvenni?

2024.04.02. – A Call of Duty: Warzone és Modern Warfare II fejlesztői még a 2023-as…

9 óra telt el azóta...

Egy orosz hacker Switch-re portolja a Grand Theft Auto V-öt

2024.04.02. - Amikor előkerül az örökzöld téma, hogy PC-t, vagy konzolt vegyen az ember, előbbi…

11 óra telt el azóta...