Ez a kép az évek során egy bizonyos rétegben töretlenül megmaradt. Részben a reklámcégek által, ennek a demográfiai csoportnak az agresszív marketingjének köszönhetően. A hirdetések sokasága alapján úgy tűnhet, hogy a piac egyáltalán nem változott, hiszen gyakran – és egyrészt jogosan – fiataloknak célozzák a hirdetéseket, hiszen tudják, hogy míg egy felnőtt gyakran sajnálja magától az efféle „ajándékokat”, a gyerekeknek, tiniknek sokkal több mindent megvásárolnak a szüleik.
Ahogy arról a GameSparks beszámolt, az okostelefonok térnyerésével azonban a játékosok statisztikája és megítélése drámaian megváltozott. Bár a marketing stúdiók továbbra is a tinik és fiatal férfiak demográfiai igényeit szolgálják, fény derült arra, hogy a játékközönség körülbelül 50 százalékát nők alkotják. Míg a konzol és a PC-s játékosok többnyire elutasítják a mobilpiacot, mint „nem valódi játékot”, mert túlságosan időszakos szórakozás, az előjelzések azt mutatják, hogy a bevétel hamarosan versenyezhet majd az előbbiekkel.
Ti mit gondoltok, felvehetik a versenyt a telefonos játékok például a konzolos játékokkal szemben?
2024.04.01. – Már csak néhány nap választ el minket a Warzone és Modern Warfare III…
2024.04.01. – Nem titok, hogy a Microsoft folyamatosan igyekszik formálni a Windows 11, de még…
2024.04.01. – Március 31-én véget ért a Counter-Strike 2 első Major eseménye. Körök kimenetelét is befolyásoló bugokban,…
2024.04.01. – Az AMD jelenleg még két foglalatot is életben tart. Bár már 2022 őszén…
2024.04.01. – A Warzone játékosok már hatalmas lázban égnek, hiszen április harmadikán startol az új…
Bódi Dániel 2024.04.01. - Nem mintha eddig lehetett volna okunk a panaszra, de úgy tűnik…