League of Legends

League of Legends 10.21: Hat hős gyengült, de másik hat erősödött

Ismét egy lépéssel közelebb kerültünk a League of Legends 11. szezonjának bevezető időszakához. November elején lezárulnak a rangsorolt táblák, s mindenki megkapja a szezonvégi jutalmait. Ekkor a Riot Games élesíti az előszezont, vagyis érkezik egy halom újítás, ami alapjaiban változtatja majd meg a több, mint 10 éves játékot.

A Riot Games idén bejelentette, hogy szeretnék, ha a League of Legends 11. szezonja valami teljesen újat adna a játékosoknak. Ennek okán átalakították a tárgyrendszert, külön kategóriákba sorolták a hősök által használható elemeket. Lesznek Mythic és Legendary tárgyak is, utóbbiakat a mitikus eszközök még erősíteni is fogják. S mivel ilyen rettentően erős tárgyakkal fogunk dobálózni, némi megkötéseket is eszközöltek a fejlesztők.

Kép forrása: League of Legends

Az előszezontól kezdve lesznek olyan tárgyak, amikből csupán csak egyet lehet majd vásárolni. Ezek lesznek azok, amik meghatározzák majd a játékstílusunkat. A Mythic tárgyak nem úgy fognak működni, mint a korábbi egyedi passzívval (Unique Passive) ellátott felszerelések, ezekből ténylegesen csak egy lehet majd a „táskánkban”.

Egy ilyen mértékű átalakítás akarva akaratlanul a karaktereket is érinteni fogja. Lesznek olyan hősök, amik hirtelen fel fognak törni, de biztosan lesz olyanra is példa, hogy egyik pillanatról a másikra a „haszontalan” kategóriát fogja valaki erősíteni, aki most a metát éppen meghatározza. A Riot Games pont ezért minden frissítéssel egyre közelebb tereli az új időszakhoz a játékot, ám most még óvatosan kell mindezt megtenniük, ugyanis éles a rangsorolt szezon.

Kevesebb, mint egy hónap van hátra a 10. szezonból, addig viszont egy-két ponton adaptálódni kell pár friss módosításhoz. 

Íme a 10.21 frissítésjegyzéke:

Nidalee

  • Alap AD 61-ről 58-ra csökkent

Camille

  • Hookshot (E): Bónusz támadási sebesség 40/50/60/70/80%-ról 40/45/50/55/60%-ra csökkent

Pantheon

  • Comet Spear (Q)
    • Sebzés 75/110/145/180/215 (+100% alap AD-ról) 70/100/130/160/190 (+115% alap AD-ra) változott
    • Kritikus sebzés 155/235/315/395/475 (+200% bónusz AD-ról) 155/230/305/380/455 (+230% bónusz AD-ra) változott
    • Mortal Willel (passzív) felerősített Q bónusz sebzése 100% alap AD-ról 115% alap AD-ra növekedett

Samira

  • Wild Rush (E)
    • Töltési idő 15/14/13/12/11 másodpercről 20/18/16/14/12 másodpercre növekedett
    • Bónusz támadási sebesség 30/35/40/45/50%-ról 20/25/30/35/40%-ra csökkent

Kép forrása: leagueoflegends.fandom.com

Hecarim

  • Devastating Charge (E)
    • Alapsebzés 45/75/105/135/165-ről 35/65/95/125/155-re csökkent
    • Alapsebzés maximuma 90/150/210/270/330-ról 70/130/190/250/310-re csökkent

Graves

  • Quickdraw (E): Jelzőnkénti bónusz páncél 8/11/14/17/20-ról 6/9/12/15/18-ra csökkent

Corki

  • Phosphorus Bomb (Q): Alap AD aránya 50%-ról 70%-ra növekedett

Aphelios

  • The Hitman and the Seer (passzív): Halálosság (Lethality) értéke 2/4/6/8/10/12-ről 3/6/9/12/15/18-ra növekedett
  • Moonlight Vigil (R)
    • Calibrum : Bónusz sebzés a megjelölt célpontra 20/45/70-ről 40/70/100-ra növekedett
    • Severum : Gyógyítás mértéke 200/300/400-ról 250/375/500-ra növekedett
    • Gravitum : Földhöz kötés (Root) 1 másodpercről 1,25 másodpercre növekedett
    • Infernum : Területre ható sebzés 75%-ról 85%-ra növekedett
    • Crescendum : 3 helyett 4 chakramot generál

Kép forrása: leagueoflegends.fandom.com

Trundle

  • King’s Tribute (passzív): Gyógyítás mértéke 2/3/4/5/6%-ról (1/5/9/12/15-ös szinten) 2-7%-ra növekedett, ez pedig a szinttel változik folyamatosan
  • Frozen Domain (W): Töltési idő 15 másodpercről 15/14/13/12/11 másodpercre csökkent

Lee Sin

  • Szintenkénti AD 3,2-ről 3,7-re növekedett

Karma

  • Gathering Fire (passzív)
    • A Mantra (R) töltési idejének csökkentése minden célba ért varázslat után 2/3/4 másodpercről (1/7/13-as szinten) 2/3,5/5 másodpercre növekedett (1/6/11-es szinten)
    • A Mantra (R) töltési idejének csökkentése minden alaptámadás után 1/1,5/2 másodpercről 1-re csökkent
  • Mantra (R): Töltési idő 45/42/39/36 másodpercről 40/38/36/34 másodpercre csökkent

Udyr

  • Phoenix Stance (R): A pulzálás (aura) sebzése 40/80/120/160/200/240-ről 50/100/150/200/250/300-ra növekedett

Nimbus Cloak

  • A bónusz mozgási sebesség 10/20/30%-ról 5/20/35%-ra változott, a bónusz mozgási sebesség időtartama 2,5 másodpercről 2 másodpercre csökkent

Cloud

Korábbi cikkek

Itt a játék, amiben egyesül a Starfield, a Star Citizen és a Sea of Thieves

Bódi Dániel 2024.04.03. - Az elmúlt évek egyik legérdekesebb kooperatív sci-fi játéka, a Jump Ship…

9 óra telt el azóta...

Több milliárd, a Chrome inkognitó módjában gyűjtött adatot töröl a Google

Bódi Dániel 2024.04.03. - Nem egy párhuzamos dimenzióban, hanem a mi valóságunkban "nyertek meg" egy…

11 óra telt el azóta...

Ezekkel a játékmódokkal startol a Warzone Season 3: itt a Rebirth Ranked

2024.04.03. – Április harmadikán hivatalosan is elstartolt a Warzone és a Modern Warfare III harmadik,…

12 óra telt el azóta...

Sosem volt még ilyen olcsó hazánkban az RTX 4070 Super, de nem árt sietni

2024.04.03. – Az Nvidia 2024 januárjában jelentette be a "Super" kártyáit. A 4070 Super és…

13 óra telt el azóta...

Tovább nehezítik a Counter-Strike 2 skin cseréket, rengeteget kell várni

2024.04.03. – A Valve 2013 augusztusában élesítette a CS:GO Arms Deal nevet viselő frissítését. Talán akkor még…

13 óra telt el azóta...

Előbb érkezhet a PCIe 7.0, mint gondoltuk: ezért szólhat igazán nagyot

2024.04.03. – Manapság, ha a PCIe csatlakozó kerül szóba, akkor leginkább két szabvánnyal találkozhatnak a…

13 óra telt el azóta...