PUBG

Dave Curd, a PUBG egyik vezető fejlesztője beszélt a Loot Truck-ról és a játék jövőjéről

Július 30-án minden platformon elindult a nyolcadik PUBG szezon, ezzel együtt pedig rengeteg újdonság is bekerült a játékba. Elindult az új ranked szezon, bekerült a Loot Truck, rengeteg balanszfrissítés is jött és rengeteg további újdonság is élesedett.

Miután májusban a 7.2-es frissítéssel élesedett a ranked, a fejlesztők nekifeküdtek, hogy a casual játékosoknak is több újdonságot tudjanak mutatni. A PUBG Madison stúdió vezető fejlesztője, Dave Curd beszélt arról, hogy mi alapján készülnek a balanszfrissítések, hogyan alakult a Loot Truck és mi alapján formálódik a játék jövője.

Dave Curd arról, hogy milyen visszajelzéseket kaptak a ranked móddal kapcsolatban:

„Amikor debütált a ranked, egyértelműen pozitív visszajelzéseket kaptunk, ráéreztek a játékosok, de mindig törekednünk kell, hogy jobb legyen a játék.”

Elmondta továbbá, hogy fontos része volt a fejlesztésnek a nyitottság. Nem akarták megmondani a játékosoknak, hogy hogyan játsszák a rankedet. Lehet az ember TPP, FPP, solo, duo vagy squad rajongó, mindenki megtalálja a magának való játékmódot.

A fejlesztőt arról is kérdezték, hogy a legutóbbi frissítés készületekor mi volt az elsődleges szempont, amin mindenképp javítani szerettek volna:

„Rengeteget beszélünk arról, hogy mikor van a megfelelő idő arra, hogy kipróbáljunk új dolgokat, vagy a játékosok elé tárjunk valamilyen frissítést.”

Szóba került továbbá természetesen Sanhok is. Dave elmondta, hogy neki és a csapatának egyértelműen az AI mozgatta a legjobban a fantáziájukat. Nekik a mobile care package-ek és a loot Goblin volt a nagy álom. Dave szerint mindig vicces valami nagy és kövér dolgot vadászni és lőni, hogy jóféle loot potyogjon ki belőle.

Dave arról, hogy milyen aggályaik voltak a Loot Truckkal kapcsolatban:

Szóval megszerzitek a Loot Truckot és elpusztítjátok, de honnan tudod, hogy vége? Le kell cserélni a modellt egy elpusztítottra, hogy úgy is nézzen ki, mint ami felrobbant. De hogyan érezteted, hogy tele van felszereléssel?

Ilyen, és rengeteg ehhez hasonló kérdés merül fel a fejlesztőkben, miközben egy ilyen volumenű frissítésen dolgoznak. Mi nem is gondolnánk, hogy mennyi állomása van akár csak egy ilyen szimplának tűnő frissítés elkészítésének is.

„Most már tudjátok, millió Loot Truck megy a meccseken, amik millió helyen tudnak felrobbanni. Lesznek olyan helyek, ahol megközelíthetetlen lesz a loot, máshol pedig simán beugorhattok és csapdát állíthattok más játékosoknak.”

Ha a teljes interjúra kíváncsiak vagytok, erre a linkre kattintva olvashatjátok el azt.

LEETeszteltük

Korábbi cikkek

A batbimbók nyomában – Miért kapott mellbimbókat Clooney Batmanje?

Bódi Dániel 2023.10.04. - Tyúú, hogy mekkora katasztrófa volt a Batman és Robin! Te jóságos…

6 perc telt el azóta...

Star Wars Outlaws: jön az új előzetes, amiből minden kiderülhet

Gábor János 2024.04.07. - Nem elég nagy a csinnadratta a franchise új Ubisoft játéka körül,…

43 perc telt el azóta...

Vajon tényleg egy szimulációban élünk? – A „valóság” csak egy Mátrix?

Gábor János 2023.10.03. - Sokan bíznak benne, hogy egyszer jön egy nagy ébredés, és kiderül,…

1 óra telt el azóta...

Az 5 leggyomorforgatóbb dolog, amit a YouTube-on láthatsz

Gábor János 2023.10.02. - A legnagyobb videó megosztón annak ellenére is elérhetnek sokkoló tartalmakat a…

2 óra telt el azóta...

Így néznének ki a világ országainak saját Pókemberei – MAGYAR is van

RP 2023.10.02 – A 2022-es évben utat tört magának az AI és bizony 2023-ban sem…

23 óra telt el azóta...

Olyan titkot rejtenek az iPhone-ok kijelzői, amit magunktól sosem találnánk

Bódi Dániel 2023.10.01. - A gyártók részéről bevett szokás, hogy a gyártási folyamatot megkönnyítendő mindenféle…

1 nap telt el azóta...