VALORANT

Hatalmas előnyre tehetünk szert egy VALORANT netcode exploittal

Amikor a Riot Games bejelentette, hogy kompetitív FPS-t készít, a legnagyobb hype-ot a bejelentett 128 tick-rate-es szerverek generálták. Csak a miheztartás végett, a világ leghíresebb kompetitív lövöldéje, a CS:GO csupán 64-esekkel dolgozik. Vagyis papíron a VALORANT szerverei kétszer olyan stabilak, mint a riválisé.

A gyakorlatban természetesen mindez máshogy néz ki, már csak azért is, mert a játékosok internetelérésének  minősége is befolyásolja a játékmenetet. A gyengébb kapcsolattal rendelkezők a szerver minőségétől függetlenül meg fognak szenvedni azzal, ha stabil, fluid játékmenetet szeretnének tapasztalni. Természetesen erre is vannak megoldások a kliensbe építve. A Riot Games erre találta ki a Network Buffering opciót, ami szabályozza, hogy a játék mennyi adatot küld a szerverre. Értelemszerűen minél kevesebb adatot töltünk fel, annál stabilabb lesz a kapcsolat, persze a teljesítmény rovására.

A helyzet viszont az, hogy ennek a beállításnak vannak fokozatai, amit kedvünkre állítgathatunk. Erősebb Network Buffering, gyengébb, vagy ha jó a kapcsolatunk, akkor természetesen ki is kapcsolhatjuk. A játék viszont meglehetősen furcsán reagál arra, amikor állítgatjuk mindezt.

 

Többen is jelezték, hogy azzal, hogy szabályozzuk a Network Buffering erősségét, jelenleg másoknak nehezítjük meg a játékot. A mi oldalunkon nem nagyon látunk változást, csupán maximum némi szerverkésleltetést, az ellenfeleink viszont ugráló, vagy akár „teleportáló” karaktert fognak látni. Mindez azért történik, mert a Network Bufferingnek köszönhetően befolyásolhatjuk az adatok áramoltatását, az instabil feltöltésnek köszönhetően pedig a szervernek sem nagyon lesz ideje folyamatos képet alkotni a helyzetünkről.

A Riot Games hivatalosan még nem reagált a problémára, viszont biztosak vagyunk abban, hogy a közeljövőben érkezik egy fix, ami megoldja a hibát. A Network Buffering automatizálása segíthet a bug elkerülésén, ugyanis akkor nem tudnánk tudatosan megnehezíteni ellenfeleink dolgát.

Ezt olvastad már?

Cloud

Korábbi cikkek

A 9 legfalloutosabb Fallout-utalás a Fallout 1. évadából

Bódi Dániel 2024.04.17. - Fallout itt, Fallout ott, Fallout amott, sok Fallout a címben, sok…

41 perc telt el azóta...

PC-re is megjelenik az ARMA fejlesztőinek INGYENES looter shootere

Bódi Dániel 2024.04.17. - A kimenekítős műfaj mindig egy nieche műfajnak számított, amiben igazán nem…

6 óra telt el azóta...

Már a héten játszható az Ori fejlesztőinek Diablo-szerű akciójátéka

2024.04.17. - Amikor játékfejlesztő cégekről, vagy kiadókról van szó, a legtöbb embernek az "igazán nagyok"…

7 óra telt el azóta...

Megérkezett a Telekom Netflix-csomagja: így és ennyiért fizethetsz elő

Gábor János 2024.04.17. - Folytatja masszív terjeszkedését a Netflix, aminek szolgáltatásait immár a magyar Telekom…

7 óra telt el azóta...

Szinte mindenkinél simán futni fog a PC-s Ghost of Tsushima – itt gépigény

Bódi Dániel 2024.04.17. - A Sony a megjelenése előtt egy hónappal végre lerántotta a leplet…

7 óra telt el azóta...

Reszkess Pocket Pair! – Már kép is van a Tencent Palworld-klónjáról

2024.04.17. - Az év elején a média figyelmét határozottan a Palworld megjelenése kötötte le. A…

8 óra telt el azóta...