Call of Duty

A Warzone legkellemetlenebb hibái, amit már igazán javíthatnának

Még mielőtt bárki azt hinné a cím után, hogy most több száz karakteren keresztül tervezzük ócsárolni az új Call of Duty Battle Royale-t, azt téved. A Warzone egy kiváló játék, ráadásul a Free-to-Play formula is lenyűgözően működik. Én magam még alig találkoztam csalóval – szerintem nem is volt egy sem a meccseimben -, így még azt is ki merem jelenteni, hogy jól van biztosítva.

Ami viszont még nem kóser a játék környékén, az a kritikusabb játékhibák javítása.

Két igencsak kellemetlen hibába ütközhetünk játék közben, az egyik a hangokat, a másik pedig összességében a játék programját érinti.

Hangproblémák

A lépéshangokat még nem kezeli túlságosan jól a rendszer, számtalanszor találkozunk olyan esetekkel, amikor a mellettünk elhaladó embereket sem halljuk. Temérdek játékos jelentette már, hogy mindenféle előjel nélkül jelennek meg az ellenségek a hátába, majd könyörtelenül letúrják az egész csapatát.

Csalásról nincs szó, egyszerűen a Warzone egyelőre nem kezeli jól a hangokat, olykor bizonyos források elnémulnak.

Másik sokak által jelentett gond a hangforrások távolságának behatárolhatatlansága. Egyszerűen nem lehet belőni a Warzone-ban, hogy az ellenségeink 8 vagy 80 méterre vannak tőlünk. A hangok skálázódása könnyen orvosolható, erre várunk is megoldást a közeljövőben a fejlesztőktől.

Kiszámíthatatlan crashelések

Már a megjelenés napjától fennálló probléma, hogy a játék egyszerűen kicrashel. Mindenkinek máskor. Vannak, akik meccs közben esnek ki, és van olyan is, aki el sem tud kezdeni egy meccset sem.

A solo módot tartalmazó frissítés a jelek szerint csak rontott a helyzeten. Mióta az update élesedett, még több játékos jelzi vissza, hogy rendszeresen crashel neki a játék.

Sokan próbálkoztak a grafika lejjebb vételével, ez azonban nem oldja meg a hibát és még a játékot is élvezhetetlenné teszi.

Az Activision támogatása aktívan figyeli a játék subredditjét és sok olyan játékost fel is kerestek, akik jeleztek hasonló problémákat. Az adatgyűjtés természetesen a hiba kiismerése miatt fontos, hogy hatékonyan javíthassák később azokat.

Addig is néhány tanács a fejlesztőktől:

  • Hajtsunk végre egy tiszta videókártya driver telepítést
  • Bizonyosodjunk meg róla, hogy minden driver frissítve van
  • Frissítsük le a Windows-t, ha korábban nem tettük
  • Futtassunk egy „Scan and Repair-t” a Battle.net kliensen keresztül

Ezek természetesen minden játékkal kapcsolatban csak általános hibajavítások, sokszor azonban tényleg megoldást tudnak nyújtani hasonló problémákra. A célzott javító frissítésig minden estre érdemes végigmenni rajtuk azoknak, akik tapasztalják a hibákat.

Nektek tetszik a Warzone? Találkoztatok már a fenti két hiba valamelyikével? Sikerült megoldani a crashelést, vagy várjátok a fejlesztők válaszát a problémára?

Cloud

Korábbi cikkek

Miért fontos, hogy a gamer szék ergonomikus kialakítású legyen?

Az elmúlt években a videojátékok és az e-sportok népszerűsége robbanásszerű növekedésnek indult, ezzel együtt megnőtt…

2 perc telt el azóta...

Jön a Mátrix 5. része, és ez nem biztos, hogy rossz hír

Gábor János 2024.04.04. - Annak ellenére is belevág a Warner Bros. egy ötödik Mátrix film…

51 perc telt el azóta...

Feltörték a PS Portalt, hogy fussanak a PSP játékok, de sosem fogjuk látni

2024.04.04. - Most már hivatalos: A PlayStation Portal, amit a Sony eredetileg a PlayStation 5-höz…

2 óra telt el azóta...

Botrány: halálos fenyegetések miatt fújták le a Nintendo bemutatóit

Gábor János 2024.04.04. - A japán rendőrség a jelentések szerint letartóztatott egy személyt, akit azzal…

2 óra telt el azóta...

Itt a játék, amiben egyesül a Starfield, a Star Citizen és a Sea of Thieves

Bódi Dániel 2024.04.03. - Az elmúlt évek egyik legérdekesebb kooperatív sci-fi játéka, a Jump Ship…

13 óra telt el azóta...

Több milliárd, a Chrome inkognitó módjában gyűjtött adatot töröl a Google

Bódi Dániel 2024.04.03. - Nem egy párhuzamos dimenzióban, hanem a mi valóságunkban "nyertek meg" egy…

15 óra telt el azóta...