FMPONE eddig csak szóban küzdött az Agent skinek láthatatlansága ellen, most azonban a tettek mezejére lépett. A népszerű pályatervező korábban már élesen kritizálta a Shattered Web során megjelent modelleket, mivel azon rendkívül nehezen láthatóak az új Cache egyes részein.
Ennek ellenére a Valve nem tágított és bejelentették, a Majoron is használhatóak lesznek az Agent skinek. FMPONE éppen ezért FMPONE összekötötte a kellemesen a hasznossal.
Az egyébként is átalakításra szoruló, FPS zabáló mapot kicsit átdolgozta, így több FPS-ünk lehet innentől kezdve. Ezt úgy érte el, hogy kevesebb zavaró zöld terület legyen rajta, cserébe még több üveg felület legyen.
Ennek köszönhetően pedig nem csak több FPS-ünk lesz, de jobban is látszódnak majd az Agent skinek. Zseniális!
Ha tehát Cache a jövőben visszatér a hivatalos versenymapok közé, már nem kell majd aggódnunk a láthatatlan skinek miatt.
Bódi Dániel 2024.04.04. - Mióta a Disney a mindenható ura a Star Wars fantáziavilágának, nagyjából…
Bódi Dániel 2024.04.04. - A GTA-játékokat részben az teszi oly nagyszerűvé, hogy a megjelenésük után…
2024.04.04. – Éppen a napokban debütált a Modern Warfare III és Warzone legutóbbi szezonja, ám…
2024.04.04. – Az AMD Zen 5 processzorairól egyre több friss információ érkezett március utolsó napjaiban.…
2024.04.04. – Március 31-én ért véget a Counter-Strike 2 első, hivatalos eseménye, a Major. Koppenhága adott otthont…
2024.04.04. – Az elmúlt időszakban több információ is érkezett az Apple iPhone 16 és 16 Pro telefonjaival…