CS2

Ez lehet a CS:GO grafika jövője – Veszélyek és lehetőségek

A gaming-ipar fejlődésével folyamatosan érkeznek az újabbnál újabb technikák, amiktől a játékok még valósághűbbek és még gyönyörűbbek lesznek, és persze egyre jobban terhelik a gépünket is. Egy új játék megjelenésénél ez persze nem gond, hiszen az ajánlott rendszerigény alapján mindenki eldöntheti, belekezd-e a játékba.

De mi a helyzet a régebbi játékoknál?

Alapvetően két út létezik. Az egyik, hogy nem haladnak a korral és megmaradnak az eredeti grafikánál. Ez persze egy idő után elavulttá teszi az egész játékot. A másik, hogy megpróbálják fejlesztésekkel beépíteni az újdonságokat, ezáltal pedig folyamatosan nő a rendszerigény.

3kliksphilip legújabb videójában összeszedte az aktuális grafikai lehetőségeket és megvizsgálta, azok vajon ártanának-e a CS:GO-nak? Lássuk is ezek közül a kedvenceinket:

Raytracing

Az utóbbi időben divatossá vált tükröződés-mánia esetén jobban járunk, ha nem éri el a CS:GO-t. Szó se róla, elképesztően hangulatos lenne, ha az AWP scope-jában, mintegy visszapillantó tükörben meglátnánk, ha mögénk oson valaki. A Raytracing viszont elképesztően zabálja az FPS-t, a CS:GO-ban pedig pont az számít leginkább. Ennyit nem érne meg.

Rombolható környezet

A Rainbow Six: Siege-ben és újabban már a PUBG-ben is tapasztalható játékelem, mely a Source-ban is megmutatta már magát. Túl sokat nem adna hozzá a játékhoz.

Vulkan API

Szintén a Rainbow Six: Siege az ide vonatkozó példa, ott is csak nemrég vezették be. Az eredmények magukért beszélnek, egyes esetekben +40 FPS-t is regisztráltak vele a játékosok. A Vulkan API kerüli az FPS kilengéseit, magasabb lesz a minimum FPS is. Ezáltal egyenletesebb és átlagosan magasabb FPS-t enged a DirectX-nél.

Jobb füstgránátok

Sajnos a smoke-ok továbbra is megoldhatatlan gondnak tűnnek a fejlesztők számára. Rengeteg a velük kapcsolatos bug, az egyik legkönnyebben megoldható probléma lenne például, hogy ne lógjanak át a falakon. Már 2006-ban létezett a falról visszaverődő füst modellezési technikája, 14 év alatt igazán elérhetett volna a Valve-hoz is.

A teljes videót 3kliksphilip érveivel szintén érdemes megnézni, ha van rá szabad 10 percetek. Elgondolkodtató, mi mindent lehetne kihozni a CS:GO-ból, egy kis tudatos grafikai fejlesztéssel.

DV

Korábbi cikkek

Hihetetlen, de sikerült elindítani a Red Dead Redemption 2-t egy mobilon

Bódi Dániel 2024.04.05. - A Red Dead Redemption 2 nem csak 2018, hanem az előző…

4 óra telt el azóta...

Unreal Engine 5-ben születik újjá a legendás PS1-es Toy Story 2 játék

Bódi Dániel 2024.04.05. - Manapság már kevésbé, de az ezredforduló tájékán (előtte is, utána is)…

5 óra telt el azóta...

Ez már mennyiség: 136 film és 5 sorozat került fel csendben a SkyShowtime-ra

Bódi Dániel 2024.04.05. - Audrey Hepburn, Al Pacino, Brendan Fraser, Eddie Murphy, Dwayne Johnson, Leonardo…

8 óra telt el azóta...

Jönnek az Apple otthoni robotjai? Akár kettő is lehet – ezt tudjuk eddig

Gábor János 2024.04.05. - Az Apple abban reménykedik, hogy „a következő nagy dobása” egy otthoni…

8 óra telt el azóta...

Igazán megéri elindítanod a mobilos Warzone-t, ütős ajándékok várnak

2024.04.05. – A Call of Duty március 21-én egy újabb címmel bővült. A Warzone Mobile…

8 óra telt el azóta...

9 addiktív, mégis elhanyagolt sorozat a Netflixen, amit látnod kell!

Gábor János 2024.04.05. - Ezek a Netflix sorozatok a lebilincselő narratívájukkal és egyedi bájukkal olyanok,…

9 óra telt el azóta...