Bizonyos időközönként a PUBG Corp. jelentkezni szokott az „Inside PUBG” videósorozatával, amiben betekintést nyerhetünk a fejlesztési folyamatokba. Ezúttal Karakinra került a sor, ahol a fejlesztők jó pár újdonságot bevetettek, annak érdekében, hogy eleget tegyenek a játékosok követeléseinek. Ezért kerültek be a robbantható falak, átlőhető házak és a bombázás következtében darabokra hulló épületek.
Noha sokan vádolták a csapatot azzal, hogy csak pár fal rombolható, a fejlesztők nem véletlenül tervezték így, állításuk szerint ugyanis a valóság (ami a PUBG fejlesztése során mindig is fontos szerepet játszott) és az élvezhetőség faktora között egyensúlyoztak és habár megtehették volna, hogy minden falat szétlőhetünk vagy robbanthatunk, az a játékélmény rovására ment volna szerintük.
Azt is elárulták, hogy számukra rendkívül fontos a játékosok visszajelzése, ezért folyamatosan várják a kritikákat a létező legnépszerűbb platformokon. Hiszen ők is tévedhetnek, de minden esetben a játékosközösségnek szeretnének megfelelni.
Reméljük az fps panaszáradatot is figyelemmel követték és hamarosan előállnak a megoldással.
Gábor János 2024.04.04. - Aligha árulunk el újdonságot azzal, hogy a játék- és sztorifejlesztés során…
2024.04.04. - Valljuk be, mind ismerünk a közösségi oldalakon olyan embereket, akik imádják, ha sokan…
2024.04.04. – A hordozható és asztali gépek szépen lassan két nagy táborra kezdenek szétszakadni. Míg…
Bódi Dániel 2024.04.04. - 10 évnyi működést követően a Spotify tavaly augusztusban emelt a csomagjai…
2024.04.04. - Kétségtelen, hogy az Attack on Titan az egyik legjelentősebb franchise a mangák és…
2024.04.04. - Aki figyelemmel kísérte az elmúlt hetekben a magyar streamereket, láthatta, hogy igen komoly…