Az Epic Games néhány héttel ezelőtt hivatalos közleményben jelezte, a Chapter 2 első szezonjának utolsó heteiben új Unreal motort helyeznek a Fortnite alá. A Chaos Engine említésekor sokan megörültek, valószínűsíthető volt, hogy játékbeli fizika fejlődése a cél. Ami egyébként igaz is, csak éppen nem olyan mértékben, ahogy azt sokan szerették volna.
Mint kiderült, első nekifutásra nem az a célja a fejlesztőknek, hogy valósághűen omoljanak össze az épületek, szimplán csak a részletekre koncentrálnak. A ruhák anyagának látszata, azok gyűrődése, a szél által mozgatott növények mozgása, stb. Persze ez nem jelenti azt, hogy hosszútávon nem akarnak a nagyobb, feltűnőbb elemeken is javítani, de kezdetnek ennyi bőven elég.
Ám lehet, hogy sok mindent nem változtatott a frissített motor a játékmeneten, a játék így is rendesen meg tudott borulni.
Az egyik legkellemetlenebb hiba a játékosok által épített falakat érintette, a v11.50 megjelenése után gyakorlatilag át tudtunk rajtuk szaladni.
Az Epic azonnal nekiállt a hiba javításának, ami a Fortnite Status Twitter oldal értesülései szerint már hotfixelve is lett. Így nyugodt szívvel keveredhetünk építőpárbajba, elvégre lesz is értelme a felhúzott falaknak.
Sajnos ez még csak a jéghegy csúcsa, számtalan ismert hiba van még jelen a Fortnite-ban, többek között a gyenge pontok rendszerét kéne helyrepofoznia az Epic-nek ezután.
2024.04.02. – Az Intel processzorokban hosszú évek óta találkozhatunk grafikus magokkal, ám ezek kifejezetten gyenge egységek…
2024.04.02. – A Call of Duty: Warzone és Modern Warfare II fejlesztői még a 2023-as…
2024.04.02. - Amikor előkerül az örökzöld téma, hogy PC-t, vagy konzolt vegyen az ember, előbbi…
Gábor János 2024.04.02. - A Microsoft tesztel egy új, mesterséges intelligenciával működő chatbotot, ami a…
2024.04.02. –A Warzone Season 3 napokon belül elstartol. Ha minden gördülékenyen lezajlik, akkor már április 3-án,…
2024.04.02. - Az űrkutatás még mondhatjuk, hogy gyerekcipőben jár napjainkban is. Az első, emberrel történő…