Régóta terjedő mém a gamer közösségen belül az EA kapzsi üzletpolitikája. Az alapvetően mikrotranzakciókra épülő modell viszont köszöni szépen, remekül megvan. Az EA saját maga által közzétett piaci jelentés szerint 2019 utolsó negyedévében 993 millió dolláros bevételre tettek szert a „Live Services” kategóriában. Ez a szám jelöli a játékon belüli eladásokat, az Apex Legends Battle Pass-tól a FIFA packokon át a Battlefiled V felszerelésekig.
2019 október 1. és december 31. között tehát 993 millió dollárt, vagyis 302 milliárd forintot keresett rajtunk az EA.
Ha éves szinten nézzük, a mikrotranzakciókból származó bevétel már 2 milliárd 825 millió dollárra rúg. Gyenge idegzetűen most ne figyeljenek, ez összesen 865 milliárd forint egyetlen év alatt. Ez naponta, igen naponta 2,3 milliárd forintos átlagot jelent az év minden egyes napján!
Ezek után ne is csodálkozzunk az EA kapzsiságán viccelődő mémeken…
2024.04.05. – A Call of Duty március 21-én egy újabb címmel bővült. A Warzone Mobile…
Gábor János 2024.04.05. - Ezek a Netflix sorozatok a lebilincselő narratívájukkal és egyedi bájukkal olyanok,…
2024.04.05. - A Microsoft Edge webböngésző olyan új funkciót kap, aminek bizonyára minden PC játékos…
2024.04.05. – Manapság az AMD és az Intel teljesen más utat jár be, ha a…
Bódi Dániel 2024.04.05. - Az Amazon Prime Magyarországon az egyik legjobb üzlet! 899 forintért ugyanis…
2024.04.05. - A Call of Duty Modern Warfare3-ban és a Warzone-ban általános probléma a teljesítmény…