Közel egy milliárd dollárt hoztak a játékon belüli EA eladások 2019 utolsó negyedévében, 27%-kal többet, mint 2018 végén.

Régóta terjedő mém a gamer közösségen belül az EA kapzsi üzletpolitikája. Az alapvetően mikrotranzakciókra épülő modell viszont köszöni szépen, remekül megvan. Az EA saját maga által közzétett piaci jelentés szerint 2019 utolsó negyedévében 993 millió dolláros bevételre tettek szert a „Live Services” kategóriában. Ez a szám jelöli a játékon belüli eladásokat, az Apex Legends Battle Pass-tól a FIFA packokon át a Battlefiled V felszerelésekig.

2019 október 1. és december 31. között tehát 993 millió dollárt, vagyis 302 milliárd forintot keresett rajtunk az EA.

Ha éves szinten nézzük, a mikrotranzakciókból származó bevétel már 2 milliárd 825 millió dollárra rúg. Gyenge idegzetűen most ne figyeljenek, ez összesen 865 milliárd forint egyetlen év alatt. Ez naponta, igen naponta 2,3 milliárd forintos átlagot jelent az év minden egyes napján!

Ezek után ne is csodálkozzunk az EA kapzsiságán viccelődő mémeken…

https://www.facebook.com/groups/erackgaming/

×