Gaming

A panaszok száma egyre nő, a PUBG Corp. mégsem nyilatkozik

Az utóbbi időben mindenki várta már, hogy végre az éles szervereken is kipróbálhassa Karakint, arra viszont kevesen számítottak, hogy a fejlesztők rendesen mellényúlnak, aminek köszönhetően úgy szaggat a játék, mint a FIX PUBG projekt idején.

Mikrolag

Ezúttal már nem csak az alsó/középkategóriás PC tulajok szenvednek a mikrolagtól. A 6.1-es update óta az RTX 2080 Ti és Intel Core-i9 tulajok is sorra panaszkodnak, hogy időközönként be-beakad a játék. Ez egyeseknél csupán 1-1 másodperc, míg rosszabb esetben 5-6 másodpercig is eltart, mire magához tér a játék. A Redditen már gyűjtőposztot is készítettek, amiből világosan kiderült, hogy a hiba nem hardverfüggő.

Szerver problémák

Az utóbbi időben egyre többen jelezték, hogy valami nagyon nincs rendben a szerverekkel. Mind az Európai Unió, mind pedig az Egyesült Államok területén megfigyelhető a packet loss és a lag és az ezzel együtt járó desync is ismét feltűnt.

Ilyen kapcsolat mellett „élmény” lehet a PUBG

A játékosok elkezdték gyűjteni, hogy mely szerverek érintettek, amiből egyértelműen kiderül, hogy nem csupán 1-1 szerver érintett a hibában.

Nincs itt semmi látnivaló. Csak egy újabb szerverhiba..

PUBG Corp.

Noha a fejlesztők már szembesültek a problémával, ugyanis az egyik reddit gyűjtőposzt alatt megjelent az egyik fejlesztő, aki további információkat kért az érintettektől, azóta semmilyen visszajelzés nem érkezett a PUBG Corp. részéről. Mindezek mellett a panaszok folyamatosan gyűlnek, a játékosok pedig egyre elégedetlenebb, a frusztráltságuk pedig érthető, hiszen egy ilyen globális problémát illene elismerni egy ilyen kaliberű cégnek. Sokan megnyugodnának, ha tudnák, hogy legalább dolgoznak a problémán.

A játékosok száma / Kép: steamcharts.com

Ezzel együtt egyre fogy a játékosok száma. A fentebbi ábrán is jól látható, hogy a január 22-én megjelenő 6.1-es update-kor még 526 ezer játékossal büszkélkedett a PUBG, de ez folyamatosan csökkent az utóbbi napokban. Mostanában már „csupán” 300-400 ezer ember tartózkodik a harcmezőkön, pedig Karakin előtt szinte minde nnap megvolt az 500 ezer fő.

Ideje lenne, hogy a fejlesztők a kezükbe vegyék az irányítást. Ez a tusolgatás nem vall túl professzionális magatartásra.

DV

Korábbi cikkek

Ez a fegyver lehet a Warzone Season 3 legnagyobb nyertese

2024.04.01. – Már csak néhány nap választ el minket a Warzone és Modern Warfare III…

3 óra telt el azóta...

Kiderült, hogy mikor kerül ki a 28 éves Wordpad a Windowsokból

2024.04.01. – Nem titok, hogy a Microsoft folyamatosan igyekszik formálni a Windows 11, de még…

4 óra telt el azóta...

Remekeltek a magyarok a Counter-Strike 2 első Major versenyén

2024.04.01. – Március 31-én véget ért a Counter-Strike 2 első Major eseménye. Körök kimenetelét is befolyásoló bugokban,…

4 óra telt el azóta...

Tényleg hatalmas ugrással érkezhet az AMD Ryzen következő generációja

2024.04.01. – Az AMD jelenleg még két foglalatot is életben tart. Bár már 2022 őszén…

4 óra telt el azóta...

Imádni fogod Rebirth újítását, ha utálod az unalmas Warzone meccseket

2024.04.01. – A Warzone játékosok már hatalmas lázban égnek, hiszen április harmadikán startol az új…

4 óra telt el azóta...

Szex, idegen paraziták és Semmelweis doktor – Bődületes áprilisi film és sorozatkínálat a Netflixen

Bódi Dániel 2024.04.01. - Nem mintha eddig lehetett volna okunk a panaszra, de úgy tűnik…

7 óra telt el azóta...