A panaszok száma egyre nő, a PUBG Corp. mégsem nyilatkozik
Komoly problémák láttak napvilágot a 6.1-es update megérkeztével.
Komoly problémák láttak napvilágot a 6.1-es update megérkeztével.
Komoly problémák láttak napvilágot a 6.1-es update megérkeztével.
Az utóbbi időben mindenki várta már, hogy végre az éles szervereken is kipróbálhassa Karakint, arra viszont kevesen számítottak, hogy a fejlesztők rendesen mellényúlnak, aminek köszönhetően úgy szaggat a játék, mint a FIX PUBG projekt idején.
Ezúttal már nem csak az alsó/középkategóriás PC tulajok szenvednek a mikrolagtól. A 6.1-es update óta az RTX 2080 Ti és Intel Core-i9 tulajok is sorra panaszkodnak, hogy időközönként be-beakad a játék. Ez egyeseknél csupán 1-1 másodperc, míg rosszabb esetben 5-6 másodpercig is eltart, mire magához tér a játék. A Redditen már gyűjtőposztot is készítettek, amiből világosan kiderült, hogy a hiba nem hardverfüggő.
Az utóbbi időben egyre többen jelezték, hogy valami nagyon nincs rendben a szerverekkel. Mind az Európai Unió, mind pedig az Egyesült Államok területén megfigyelhető a packet loss és a lag és az ezzel együtt járó desync is ismét feltűnt.
A játékosok elkezdték gyűjteni, hogy mely szerverek érintettek, amiből egyértelműen kiderül, hogy nem csupán 1-1 szerver érintett a hibában.
Noha a fejlesztők már szembesültek a problémával, ugyanis az egyik reddit gyűjtőposzt alatt megjelent az egyik fejlesztő, aki további információkat kért az érintettektől, azóta semmilyen visszajelzés nem érkezett a PUBG Corp. részéről. Mindezek mellett a panaszok folyamatosan gyűlnek, a játékosok pedig egyre elégedetlenebb, a frusztráltságuk pedig érthető, hiszen egy ilyen globális problémát illene elismerni egy ilyen kaliberű cégnek. Sokan megnyugodnának, ha tudnák, hogy legalább dolgoznak a problémán.
Ezzel együtt egyre fogy a játékosok száma. A fentebbi ábrán is jól látható, hogy a január 22-én megjelenő 6.1-es update-kor még 526 ezer játékossal büszkélkedett a PUBG, de ez folyamatosan csökkent az utóbbi napokban. Mostanában már „csupán” 300-400 ezer ember tartózkodik a harcmezőkön, pedig Karakin előtt szinte minde nnap megvolt az 500 ezer fő.
Ideje lenne, hogy a fejlesztők a kezükbe vegyék az irányítást. Ez a tusolgatás nem vall túl professzionális magatartásra.