Teljes átalakuláson megy át a Facebook kinézete. Korábban Mark Zuckerberg már bemutatta, hogy új logót kap a Facebook és ezzel együtt az összes szolgáltatásuk, mindezt az egységes arculat jegyében.
Viszont nem ez az egyetlen változás a közösségi oldalon, ugyanis a mindenki által ismert idővonalat is újragondolták a cégnél és alapos ráncfelvarrást eszközöltek rajta. A jobb felül található értesítéseket átpakolták középre, illetve a Történetek is a korábbinál nagyobb hangsúlyt kaptak.
A középső rész, – ahol az ismerőseink bejegyzéseit találjuk – is megváltozott, a cég kisebb szövegdobozokat alkalmazott, így a szélső rétegektől jobban elkülönül a hírvonal. Mindezen túl, a csoportok is nagyobb szerepet kapnak, ahogyan azt a Facebook korábban már bejelentette.
Az új dizájn tesztidőszaka egyébként már kezdetét vette, így könnyen lehet, hogy egyesek már találkoztak az újításokkal. Aggodalomra persze semmi ok, ugyanis egy idő után minden egyes felhasználó megkapja az új dizájnt.
2024.04.13. - Tudom, ez most furcsán hangzik majd, de nem először probléma, hogy egy versenyen,…
Bódi Dániel 2022. 12. 01. - Hiába a kikezdhetetlen renomé, a nagy tudás, a közönség…
2024.04.13. - Úgy tűnik, akármilyen szolgáltatást használunk mostanában, egyre nehezebben ússzuk meg, hogy reklámokat lássunk.…
2024.04.13. - Nem igazán kaptunk még arról hírt, hogy gond lenne azzal, ha a töltőn…
Gábor János 2022. 12. 28. - Valószínűleg nem vagyunk egyedül a lábon kihordott agyvérzéssel, amikor…
Bódi Dániel 2022. 12. 30. - Az élőszereplős adaptációk korában sokan már nem kell, hogy…