Ahogy azt a Rainbow Six: Siege fejlesztőitől már megszokhattuk, mindig akadnak kiemelt problémák. Ezeket általában elsőbbségben vizsgálják a többi bug mellett, és erről folyamatos tájékoztatást is adnak a közösségnek. Legutóbb december 13-án frissítették ezt a prioritási listát, melynek élére ezúttal két hiba került.
Az összekuszált hangterjedés, és a ranked meccsekbe való újracsatlakozás.
Már a Y4S2 alatt is temérdek javítást adtak ki ezen a téren, mégsem sikerült tökéletesre az eredmény. Eltérések tapasztalhatóak ugyanis a hangok egységes terjedését tekintve. Egyes zajok teljes hangerővel mennek át a falakon, barikádokon és ablakokon, ami ugye nem egészen normális. Míg más hangok szépen kikerülik őket, így sokkal kevésbé hallhatóak.
A fejlesztők ígérete szerint már dolgoznak a problémán, hogy egy tökéletes változat szülessen a hangok és tereptárgyak viszonyában.
Azok a játékosok, akik lecsatlakoznak egy Ranked meccsről, nem minden esetben képesek visszakapcsolódni. Ennek eredménye pedig jogtalan bannolás is lehet, amiről egyáltalán nem a játékos tehet.
Előreláthatóan ez a hiba sajnos még egy ideig velünk marad, a cél a Y5S1-re rendbe hozni ezt a problémát.
Szerintetek is ezek a legfontosabb hibák jelenleg a játékban?
2024.02.10. - Az eredeti AMD Athlon (vagy más néven Athlon Classic) 1999-ben jelent meg a piacon.…
2024.02.10. - A Microsoft műhelyében nem állt meg a munka az elmúlt időszakban sem. Az…
2024.02.10. - A Warzone Season 2 frissítése rendesen átrendezte a játék metáját. Ahogy az lenni…
2024.02.09. - Nincs is annál jobb érzés, mint amikor nagyon vágyunk valamire, majd az felbukkan…
Gábor János 2024.02.09. - Nagyon ráfeküdt az AI-fejlesztésekre a Google, amelynek Maps alkalmazásába hamarosan az…
2024.02.09. - Február 7-én hivatalosan is elstartolt a Warzone és MW III második, közös szezonja.…